Specialiştii au stabilit care sunt MAŞINILE CARE AU cele mai MARI PROBLEME cu banalul SCHIMB DE ULEI

Specialiştii au stabilit care sunt MAŞINILE CARE AU cele mai MARI PROBLEME cu banalul SCHIMB DE ULEI

În momentul în care pe bordul mașinii apare mesajul care anunţă că nivelul uleiului de motor este prea mic, orice şofer ştie că trebuie să acţioneze.

Conform auto-bild.ro, în această etapă se completează cantitatea necesară de ulei, dar schimbul trebuie făcut cu atenţie, pentru a nu se depăşi nivelul maxim de ulei.

Orice producător de maşini trece în cartea autoturismului care este consumul normal de ulei, astfel că uleiul unui motor nu ar trebui să scadă sub minimum între două schimburi.

În urma unor teste de anduranță realizate de AUTO BILD, s-a ajuns la concluzia că dacă se depășesc doi litri de ulei completat la 100.000 de kilometri, ceva nu este în regulă.

Ne puteți urmări și pe Google News

Topul problemelor legate de acest aspect este condus de Skoda Superb 2.0 TSI, care la 1.000 de kilometri a consumat 0,06 litri de ulei. Pe locul doi este BMW 528i, cu un consum de 0,05 litri la 1.000 de kilometric, iar pe ultimele locuri sunt Kia Rio 1.4 CVVT, Mazda CX-5 2.2 și Volvo V60 D2.

Totuşi, trebuie amintit că în acest clasament, contează trecerea timpului și acumularea numărului de kilometri. Astfel, un Mercedes-Benz C180 Kompressor, fabricat în 2007, a avut un consum de ulei de 0,13 litri la 1.000 de kilometri, după prima sută de mii de kilometri. Acelaşi model, după 400.000 de kilometric parcurşi, a ajuns la 0,5 litri la 1.000 de kilometri.

Sursă: auto-bild.ro