Anul acesta, investitiile in infrastructura au trecut pe plan secund, deoarece autoritatile locale si asociatiile de turism s-au concentrat pe oferirea de divertisment, pentru a atrage turistii pe litoral, informeaza numarul de astazi al revistei "Capital".
Astfel, primariile si Consiliul Judetean Constanta scot de la saltea peste 2,5 milioane de euro pentru programul de divertisment estival.
Paleta ofertelor de distractie este una generoasa. Turistii pot alege dintre traditionalele festivaluri Mamaia sau Stufstock, pot face un tur cu Hummerul pe plaja sau pot degusta un vin romanesc pe Insula Ovidiu. Pentru turisti cu posibilitati exista si un circuit de Class 1 (Formula 1 pe apa), amenajat pe Lacul Siutghiol.
Mai mult, pentru fanii de muzica house a fost organizata de curand cea de-a opta editie a Liberty Parade, la care au mixat DJ din toata lumea, ce au atras la eveniment peste 50 de mii de oameni. Acestea sunt insa doar cateva dintre atractiile litoralului romanesc.
Toate aceste evenimente le-au umplut buzunarele organizatorilor si investitorilor privati. Un club in care petrec circa 2.000 de oameni castiga intr-o noapte, numai prin perceperea taxei de acces, peste 35 de mii de euro, conform „Capital”.