Ieri dupa-amiaza, in numele Raiffeisen Bank, mai multi clienti au primit e-mailuri in care li se solicitau informatii confidentiale privind conturile personale, cum ar fi PIN-ul sau parola pentru serviciul on-line.
Banca a informat ca nu le cere niciodata clientilor astfel de informatii si ca persoanele care au primit e-mailul trebuie sa-l ignore si sa-si protejeze datele personale.
Mai multi clienti Orange Romania au fost supusi ieri unei tentative de inselaciune prin e-mail. Acestia au primit prin intermediul e-mailului un mesaj, in numele Orange, prin care erau instiintati ca au castigat un premiu de la companie.
Pentru a intra in posesia premiului li se cerea sa cumpere doua cartele reincarcabile de 10 euro si sa trimita codurile de reincarcare la anumite adrese de e-mail. Compania le recomanda clientilor sai sa-si protejeze datele personale confidentiale: „Orange nu le solicita niciodata clientilor informatii referitoare la parole personale sau coduri de reincarcare”.
Orange Romania a blocat ieri adresa de mail prize@orange.ro, ca urmare a tentativelor de inselaciune a clientilor operatorului.