Reprezentanții GSP spun că masa navei a fost mai mare decât ce s-a raportat în documente, motiv pentru care cablurile au cedat, iar una din punți s-a rupt.

„Punțile suplimentare s-au descoperit la primele inspectii cu scafandri și s-a tras concluzia că situația din interiorul navei diferă față de ceeea ce se cunoștea din documente. De aceea s-a luat decizia de a întări bordajul. La început s-au sudat doar niște «ocheți», apoi au aparut grinzile, ca măsura suplimentară de siguranță”, au declarat reprezentanții GSP, sâmbătă, după ce a eșuat manevra de ranfluare.

În cursul zilei de duminică, însă, GSP a revenit cu următorul anunț: „Facem un apel public, către autoritățile ce gestionează portul Midia, să pună ranfluarea navei pe primul loc și să nu mai execute manevre cu nave în apropierea zonei de lucru, fără să aplice restricțiile cuvenite și, mai ales, că fac toate acestea la presiunea unor privați care pun activitățile lor pe primul plan, cu vădită nepăsare față de problema creată în portul Midia și cu concursul lor.”

CONTINUAREA ARTICOLULUI IN PAGINA URMATOARE

Te-ar putea interesa și: