Roxana Ciuhulescu, luna de miere in Seychelles

Roxana Ciuhulescu, luna de miere in  Seychelles

Prezentatoarea emisiunii ProMotor de la Pro TV si-a petrecut luna de miere, care a durat, de fapt, doua saptamani, in Insulele Seychelles.

Vacanta noastra a fost de fapt luna de miere si, daca a fost luna de miere, e clar ca am fost cu sotul meu. Cele doua saptamani, sau jumatate de luna de miere, le-am petrecut in Insulele Seychelles.

Pentru ca nicio cursa din Romania nu zboara direct in Insulele Seychelles, a trebuit sa facem escala la Paris, de unde am zburat direct catre Paradis. Din Mahe, locul in care e situat aeroportul, am fost transportati pe Insula Sainte Anne cu o salupa.

Broaste testoase dresate

Am vizitat  nsula Moyenne, vestita in zona pentru ca este populata de broaste testoase uriase, insula principala Mahe, de unde am cumparat o sumedenie de suveniruri si cea  mai mare laguna din rezervatia maritima Sainte Anne.

Pe Insula Moyenne am vazut foarte multe broaste testoase si una dintre ele era chiar foarte speciala, pentru ca avea venerabila varsta de 77 de ani, putin mai tinerica decat stapanul ei, un englez in varsta de 82  de ani. Aceasta broasca era dresata si raspundea la comenzi ca un catel.

Restrictii la club

In penultima seara din vacanta noastra, am hotarat sa mergem intr-un club vestit situat pe o plaja din Mahe. Acolo nu am fost primiti in club din cauza ca Mihai, sotul meu, purta sandale, iar una dintre regulile casei era ca barbatii sa nu intre cu sandale.

Daca la inceput ne-am suparat pentru ca nu intelegeam de ce un club de pe o plaja nu ne primea din acest motiv, ne-am amuzat cand patronul clubului ne-a explicat ca nici pe celebrul cantaret Shaggy nu l-a primit in club din aceeasi cauza. In gluma am zis ca acum sunt doua personalitati care nu au fost primite in acest loc, club care arata putin mai bine decat o discoteca din anii ‘80 de la Eforie Sud.

Destinatii noi

De fiecare data cand mergem intr-un loc frumos asa cum este Seychelles sau Hawaii, ne propunem sa ne intoarcem, dar sunt atat de multe locuri frumoase pe Pamant, incat de fiecare data alegem o destinatie in care n-am mai fost. Cand le vom epuiza pe toate, ne vom intoarce sa le revedem.

Eu si sotul meu, Mihai Ivanescu, ne-am odihnit si ne-am bucurat ca doi indragostiti de tot ce ne-a fost oferit in acest loc. Pentru ca sunt insarcinata, nu m-am putut bucura de sporturile nautice, dar l-am incurajat pe Mihai sa faca toate astea.

Vacanta de vis

Daca vrei sa ai o vacanta de vis sau o luna de miere ca intr-un Paradis, alegi aceste insule. Dar sunt enorm de multe locuri in lumea asta in care poti sa spui ca ai gasit Paradisul, asa ca ramane de vazut cat de dispus esti sa calatoresti 14 ore cu avionul si sa cheltuiesti ceva mai mult decat o vacanta in Turcia sau Grecia ca sa iti petreci vacanta in superbele Insule Seychelles.

CAZARE

Cazare cu toate facilitatile

> Hotelul „Le Meridien Barbarons” are patru stele si este situat pe coasta de vest a Insulei Mahe, la 25 de minute de aeroport si la 20 de minute de capitala Victoria.

> Camerele sunt dotate cu aer conditionat, minibar, TV satelit, internet, telefon, iar hotelul mai are trei restaurante, doua baruri, cafenea, piscina, boutique, teren de tenis, spa, masaj si sala fitness.

> Un loc intr-o camera dubla costa aproximativ 1.500 de euro, sapte nopti. O camera la un hotel de trei stele, „Casuarina Beach”, costa 894 de euro/ persoana. (n. r. )

RESTAURANT Incercati nuga din nuca de cocos

> Multe dintre restaurante se afla chiar pe plaja si sunt renumite pentru mancarea gustoasa si serviciile de calitate.

> Un pranz care contine trei feluri de mancare, pregatita in stil frantuzesc sau creol, costa in jur de 80 de euro de persoana.

> Mancarea noastra preferata era ce bazata pe fructe de mare si peste, ceea ce se gaseste din abundenta in Seichelles. Am mai mancat zinic si woodles, paste din orez.

> Incercati nuga din nuca de cocos cu sirop de fructe exotice.

SFATURI

Nu e nevoie de viza pentru Seychelles

> Temperatura nu scade sub 23 de grade, asa ca luati-va haine subtiri.

>Nu este nevoie sa va faceti vaccin la plecarea in Insulele Seychelles, spre deosebire de India, de exemplu. Nu exista niciun pericol de a fi ciupit de insecte sau muscat de serpi.

> Trebuie sa stiti ca nu aveti voie sa consumati alcool in public.

> Este una dintre cele mai comode destinatii exotice: nu este nevoie de viza si nu exista restrictii pentru introducerea/ scoaterea din tara a valutei straine. (n. r.)