Lansată în luna noiembrie, Unsmoke România este prima campanie împotriva efectelor fumatului demarată în țara noastră de o companie din industria tutunului și face parte din inițiativa Unsmoke Your World desfășurată de Philip Morris în mai multe țări. Mesajul campaniei este unul cât se poate de simplu:

Dacă nu fumezi, nu te apuca.

Dacă fumezi, lasă-te.

Dacă nu te lași, fă o schimbare.

Acesta este un demers ce se adresează în egală măsură fumătorilor și nefumătorilor cu scopul de a începe o conversație despre opțiunile pe care fumătorii le au pentru a elimina fumul din viețile lor.

ROMEXPO, cel mai mare spațiu expozițional din România cu o suprafață de peste 100.000 metri pătrați și aproximativ un milion de vizitatori anual, a răspuns propunerii Philip Morris România de a deschide o conversație onestă despre efectele fumatului.

„Rolul nostru, al CCIR, este acela de a crea un climat de încredere între companii, iar rolul Romexpo este acela de a fi platforma de întâlnire între companii, pe de o parte, și între companii și consumatori, pe de altă parte. Suntem încântați să putem prezenta Romexpo drept un partener de cursă lungă și că dincolo de a fi un spațiu expozițional, Romexpo, este dovada că în România lucrurile pot fi bine făcute.  Instituția pe care o reprezint a încurajat întotdeauna investițiile în cercetare și dezvoltare care vin dinspre mediul privat, acestea ajutând dezvoltarea societății și a mediului de afaceri. Parteneriatele public-privat sunt semne ale normalității unei societăți, iar parteneriatul cu Philip Morris merge dincolo de o asociere de imagine, fiind un demers de a încuraja societatea să facă alegeri mai bune”, a spus Mihai Daraban, președintele Camerei de Comerț și Industrie a României.

„Sunt mândru că ROMEXPO a acceptat propunerea noastră. Este important pentru o companie ca Philip Morris care a investit peste 6.5 miliarde de dolari în cercetarea și dezvoltarea de produse fără fum care sunt alternative mai bune pentru fumătorii din întreaga lume, să aibă alături parteneri puternici care înțeleg misiunea noastră. Accesul la informație este esențial pentru a ajuta fumătorii să facă cea mai bună alegere pentru ei, iar parteneriatul cu Romexpo reprezintă un demers firesc pentru informarea și educarea sutelor de mii de vizitatori anuali ai spațiului” a declarat Branislav Bibic, Managing Director al Philip Morris România.

Parteneriatul dintre Philip Morris și Romexpo este un concept unic în România, un demers care preia din valorile ambelor companii de a oferi clienților și vizitatorilor acces la experiențe și produse inovatoare, la cele mai înalte standarde de calitate. Obiectivul acestui parteneriat este de a crea un spațiu fără fum și un dialog onest despre reducerea riscurilor asociate fumatului. Este astfel evidențiat rolul informării participanților la expozițiile și târgurilor Romexpo despre riscurile asociate fumatului și în același timp despre alternativele mai puțin nocive la fumat și despre beneficiile și rezultatele științei care fundamentează aceste produse.

Astfel, vizitatorii află încă de la intrare că acest spațiu este parte din campania Usmoke Romania, iar în diverse zone găsesc detalii despre alternativele la fumat și materiale informative.

Romexpo, liderul industriei românești de târguri și expoziții

Camera de Comerț și Industrie a României este acționarul majoritar al Centrului Expozițional Romexpo, contribuind, în mod constant, la dezvoltarea și modernizarea acestuia. Centrul Expozițional Romexpo se întinde pe o suprafață totală de 100.000 metri pătrați, iar, în afară de spațiile special dedicate târgurilor și expozițiilor, pune la dispoziția companiilor un număr de 6 săli, ideal poziționate și utilate pentru orice fel de eveniment de business. Clienții Romexpo primesc servicii de înaltă calitate, aliniate la cerințele pieței conturate de marii organizatori de evenimente din România și Europa de sud-est, fiind cel mai cunoscut și căutat loc de întâlnire dintre companii și publicul lor. În fiecare an, prin implicare și profesionalism, Centrul Expozițional Romexpo reușește să fie un punct de deschidere a pieței românești către exterior și să ofere un schimb de experiență benefic pentru economia românească.

Philip Morris International: construirea unui viitor fără fum

Philip Morris International (PMI) transformă industria tutunului pentru a crea un viitor fără fum și, în cele din urmă, pentru a înlocui țigaretele convenționale cu produse fără fum în beneficiul adulților care altfel ar continua să fumeze, al societății, companiei și acționarilor săi. PMI este lider internațional în industria tutunului și se ocupă cu fabricarea și comercializarea țigaretelor, a produselor fără fum și a dispozitivelor și accesoriilor electronice aferente acestora, precum și a altor produse care conțin nicotină pe piețele din afara SUA. PMI construiește o nouă categorie de produse fără fum, care, deși nu sunt lipsite de riscuri, sunt o alegere mult mai bună decât continuarea fumatului tradițional. Prin eforturi multidisciplinare în dezvoltarea de produs, tehnologie de ultimă generație și oameni de știință de top, PMI își dorește să se asigure că produsele sale fără fum răspund preferințele consumatorilor adulți, precum și cerințelor riguroase de reglementare.

Te-ar putea interesa și: