Renault se laudă cu viitorul Clio pe care îl compară cu un Big Mac

Renault se laudă cu viitorul Clio pe care îl compară cu un Big Mac

Producătorul auto francez susţine, prin vocea unui înalt oficial, că a patra generaţie Renault Clio are toate atributele pentru a deveni un model de referinţă.

Viitoarea generaţie a modelului subcompact Renault Clio va marca revenirea la o filosofie de design îndrăzneaţă, care îl va plasa, din nou, între modelele de referinţă ale segmentului, vesteşte ediţia online a revistei britanice "Autocar", citând un înalt oficial Renault.

Steve Norman, senior vicepreşedinte marketing Renault, căruia, se pare, nu-i este teamă de cuvinte mari, susţine că producătorul francez va da o adevărată lovitură de maestru cu a patra generaţie a modelului Clio.

Viitorul Renault Clio, care va fi prefaţat printr-un concept ce va putea fi admirat la ediţia din luna septembrie a Salonului Auto de la Paris, va arăta "senzaţional, nu ca un autoturism convenţional de mici dimensiuni ", susţine Norman.

Vicepreşedintele Renault este convins că noul Clio are capacitatea de a face din Regia franceză principalul jucător pe segmentul maşinilor de clasă B şi de a le prezenta, totodată, potenţialilor cumpărători "cât de fanstastic arată noile maşini Renault".

Olandezul Laurens van den Acker, noul şef de design Renault, a întărit cele susţinute de colegul său printr-o comparaţie care s-a dorit, fără îndoială inspirată, dar care, probabil, nu le-a picat foarte bine francezilor: "Viitorul Clio poate fi asemuit cu un Big Mac - este un model atât de drăguţ, că-ţi vine să-l mănânci!".

Ne puteți urmări și pe Google News