Răzvan Mătăşel părăseşte Leo Burnett

Răzvan Mătăşel părăseşte Leo Burnett

Directorul departamentului de strategie din cadrul agenţiei de publicitate Leo Burnett părăseşte grupul după şase ani, pentru a pune bazele unei afaceri pe cont propriu.

După şase ani petrecuţi la Leo Burnett, Răzvan Mătăşel crede că a venit vremea să predea ştafeta colegilor Elena Ioniţă şi Victor Stroe, care vor prelua conducerea departamentului de strategie din septembrie. 

Cum si cand ai luat decizia de a pleca de la Leo? Leo Burnett a însemnat şi înseamnă enorm pentru mine. Timp de 6 ani de zile am fost aici cu sufletul, cu creierul şi cu trupul. M-am chinuit până în ultima clipă. Să iau decizia, să nu o iau… Până la urmă, am decis că vreau să fiu pe cont propriu.

Mai exact, ce vei face în continuare? Va fi un business în industria de comunicare. O să anunţ toate amănuntele după o lună de linişte şi vacanţă. Nu este un business de consultanţă pentru că eu nu cred în asta. Eu cred că trebuie să urmăreşti un anumit lucru până în ultimul moment pentru a fi sigur că iese aşa cum trebuie.

Există posibilitatea ca prin afacerea pe care vrei să o deschizi să faci concurenţă grupului pe care îl părăseşti? Nu cred că ne vom întâlni pe acelaşi segment de business.

Există vreun nume cunoscut de pe piaţă cu care vei deveni partener sau cu care vei lucra la aceasta afacere? Nu iau pe nimeni din Leo cu mine. Cu siguranţă mă voi asocia cu un nume cunoscut de pe piaţă. Dar cu un om de „product”, nu cu un om de „business”.

Când vom auzi din nou de tine cu ceva nou pe plan profesional? La sfârşitul lunii septembrie vom anunţa detaliile de funcţionare a noii entităţi. Până atunci, să păstrăm suspansul. Ce ţi-a plăcut cel mai mult la Leo în cei 6 ani petrecuţi acolo? In Leo sunt oameni cu suflete frumoase şi am venit cu plăcere la muncă zi de zi. Tot aici am găsit determinarea acţionariatului, a Ioanei şi a lui Ştefan (n.r. – Ioana Iordache şi Ştefan Iordache, fraţii care deţin agenţia Leo Burnett), de a face lucrurile temeinic şi de a fi mereu cu un pas înaintea pieţei.

Ce regrete profesionale ai acum, când pleci din Leo? Regrete profesionale… chiar nu îmi vin în minte. Acum îmi aduc aminte doar lucrurile frumoase: când m-am întâlnit prima dată cu Ioana şi Bogdan (n.r. - Bogdan Naumovici, directorul de creaţie de la Leo Burnett) cum ne-am bucurat pentru fiecare succes, cum am început cu fiecare dintre colegii mei de departament… doar lucruri frumoase şi nu ascund că îmi lăcrimează ochii când mă gândesc…

Cum vezi domeniul de planning şi de strategie la aceasta oră în România? Este cu siguranţă mult mai bine decât acum nişte ani. Există o mână de seniori talentaţi care îşi ştiu foarte bine meseria. Dar sunt extrem de puţini şi toate agenţiile care vor să crească se luptă deja pentru ei.

Ce i-ai sfătui pe tinerii interesaţi de domeniu, de obicei foarte nerăbdători să preia funcţii de conducere? Frumuseţea produsului bate orice experienţă de “şef”. Ca să-l parafrazez pe bătrânul Leo: “Focus on work and title will come”.

CURRICULUM VITAE Răzvan Mătăşel a debutat în publicitate în anul 1999 la agenţia de publicitate Scala Thompson Group, pe poziţia de director de cercetare şi de planning. După trei ani petrecuţi aici, Mătăşel a intrat pe funcţia de director de planning la agenţia Leo Burnett. Răzvan a deţinut timp de un an (2006 - 2007) şi funcţia de deputy managing director la Leo. Totodată, Mătăşel a fost profesor la mai multe cursuri de master, în cadrul Facultăţii de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării, a Facultăţii de Comunicare şi Relaţii Publice „David O gilvy”, a Facultăţii de Sociologie şi ASE.

 

 

 

 

 

 

Ne puteți urmări și pe Google News