Conform celui mai recent Studiu de Audiență Radio*, desfășurat în perioada 11 ianuarie – 25 aprilie 2021,  Radio ZU, parte a grupului Intact Media Group, își reconfirmă poziția de cel mai ascultat post de radio din București.

 În București, Radio ZU este lider de audiență cu o medie de 216.600 ascultători unici. Față de valul similar din 2020, postul înregistrează o creștere de +8%.

Și publicul comercial din București ascultă ZU, în medie zilnic 140.600 ascultători unici din această categorie de public sunt pe frecvența ZU.

Radio ZU deține cele mai multe sferturi de oră ascultate pe publicul comercial 18-49, o cotă de 15.1% din piață.

La nivel Urban, interesul ascultătorilor față de muzica și programele ZU a crescut, procentul de ascultători unici față de valul de primăvară 2020 fiind de +13%. Radio ZU este ascultat în medie de 1.282.800 ascultători unici zilnic și ocupă a doua poziție în topul radiourilor.

La nivelul publicului comercial din urban, Radio ZU înregistrează o creștere a numărului de ascultători unici de +7% față de valul similar din 2020. Astfel, Radio ZU atinge o medie de 851.100 ascultători unici.

Din punct de vedere al audienței la nivel Național, Radio ZU este ascultat zilnic de 1.919.800 ascultători unici. Față de primăvara 2020, numărul ascultătorilor unici înregistrează o apreciere de +7%.

Radio ZU a crescut și în rândul publicului comercial 18-49, un număr mai mare de ascultători au preferat Radio ZU in aceasta primăvară. La nivel național 18-49, Radio ZU a fost ascultat de 1.330.500 ascultători unici, având o creștere de +6% față de primăvara 2020.

La nivel național 18-49, Radio ZU înregistrează o cotă de piață de 13.4%, urmând un trend ascendent față de primăvara 2020 (+2%).

Radio ZU, în 2021 mai aproape de  ascultători

În 2021, Radio ZU își continuă misiunea de a fi cât mai aproape de  ascultători, cât mai în mijlocul comunității pe care a reușit să o construiască în cei 12 ani de existență și lansează magazinul online oficial, ZU Shop, o extindere firească a brandului.

ZU Shop oferă oportunitatea tuturor celor care iubesc brandul ZU să achiziționeze produse personalizate, imprimate fie cu mesaje și grafici inspirate din campaniile radio-ului, fie cu citate „născute” în programele postului. Această extindere în zona de e-commerce a Radio ZU reprezintă, în acest moment, unicul proiect de acest gen în rândul radiourilor din România.

Radio ZU a lansat imnul „ZU e starea naturală

„Un an de zile, în pandemia asta am fost starea de bine, așa i-am zis lui ZU, acum e timpul să ne întoarcem la starea naturală. Imnul oficial al statiei, „ZU e starea naturală”, o să se audă pe radio toată vară, iar din momentul acesta poate fi ascultat în oricând pe canalul oficial de Youtube Radio ZU. E deja acolo și puteți să-l consumați cu încredere. Consumați cât mai multă stare naturală și produceți cât mai multă stare naturală!”, a spus Mihai Morar în Morning ZU, în ziua în care s-a lansat imnul de vară Radio ZU, iar clipul se poate urmări pe radiozu.ro (Visual Radio) și pe conturile de Facebook și Youtube ale radioului.

Romantic FM crește în preferințele bucureștenilor

Cu un număr de 102.400 ascultători zilnici și o cotă de piață de 5.1%, Romantic FM rămâne unul dintre radiourile de suflet ale publicului bucureștean, potrivit celui mai recent studiu de audiență radio.

La nivelul Bucureștiului, Romantic FM își apreciază numărul sferturior de oră ascultate, postul înregistrează astfel o creștere de +4% față de primăvara 2020.

Romantic FM s-a detașat în acest val la nivelul publicului comercial. Față de primăvara 2020, postul înregistrează o creștere semnificativă a sferturilor de oră ascultate de 42%.

Rafinamentul și calitatea selecției muzicale îl fac unic în FM și aduc ascultătorii constant pe frecvența 101.9 FM în București, pe 98,6 FM în lași și 98 FM în Bacău, dar și online pe www.romanticfm.ro. (P)