Aleksandras Cesnavicius spune că CME, grupul din care face parte și ProTV, este compania de televiziune numarul 1 in toate pietele pe care opereaza. Cifrele oficiale de audiență înregistrate în luna aprilie 2014 demonstrează că ProTV și-a păstrat poziția de lider, la o distanță confortabilă față de Antena 1.

„PRO TV, singura companie de media si divertisment din Romania care este parte a unui grup lider in Europa Centrala şi de Est, anunta lansarea unei strategii de business îi trei directii principale. Aceasta strategie va sustine viziunea PRO TV de a-si mentine pozitia de lider incontestabil pe piata din Romania. Cele trei concepte pilon care stau la baza acestei strategii si care sustin viziunea PRO TV sunt concentrarea, inovatia si eficienta. Programele blockbuster care vor continua sa atraga milioane de romani, alaturi de numeroasele vedete ale postului si de angajamentul pentru inovatie si idei creative, vor consolida si in viitor cunoscuta pozitie de lider de piata a PRO TV”, se arată în comunicatul emis de ProTV.

„PRO TV se afla intr-o pozitie unica, fiind singura statie TV membra a unei organizatii internaţionale, CME, o companie de media si divertisment cu operatiuni in sase tari din Europa Centrala si de Est, cu o populatie totala de 50 de milioane de locuitori. CME este compania de televiziune numarul 1 in toate pietele pe care opereaza, reprezentand o scoala inegalabila de excelenta si divertisment TV, construita de persoane emblematice in ultimii aproape 20 de ani. Principalul nostru avantaj este accesul talentelor locale la expertiza si know-how-ul internationale, o caracteristica unica in peisajul televiziunii din Romania, de care beneficiaza, in final, telespectatorii PRO TV. De asemenea, afilierea internationala garanteaza verticalitatea, independenta politica si profesionalismul indubitabil al politicii departamentului de stiri, care reprezinta coloana vertebrala a unei statii TV”, a declarat Aleksandras Cesnavicius, Director General PRO TV.

Te-ar putea interesa și: