Primarii le-au pus gând rău "hingherilor" de maşini. Se discută rezilierea contractelor

Primarii le-au pus gând rău "hingherilor" de maşini. Se discută rezilierea contractelor

După ce au devenit spaima şoferilor şi au încasat milioane de euro, cei care ridică autoturismele ar putea dispărea de pe străzile Capitalei. Edilii verifică contractele.

Lipsa locurilor de parcare şi contractele pă­guboase cu firmele care ridică maşini ar putea să-i scape pe şoferi de hingherii de maşini. Primul pas l-a făcut primarul sectorului 2, Neculai Onţanu, care a decis să nu mai ridice maşinile parcate ilegal. "Poliţia Română are atribuţii în ceea ce priveşte sancţionarea celor care lasă autoturismul la întâmplare. Ar fi o dublă sancţionare, aşa că nu mai ridicăm maşini", a explicat edilul sectorului 2. Potrivit acestuia, poliţiştii locali au şi ei atribuţii în ceea ce priveşte ridicarea maşinilor, iar oamenii au înţeles să nu le mai lase la întâmplare.

Piedone: "Nu poţi face un contract perfect"

Primarul sectorului 4, Cristian Popescu Piedone, vrea să rezilieze contractul, dar a explicat că primul pas va fi schimbarea lui. "Până se va termina contractul, vom modifica condiţiile: 80% să câştige autoritatea locală, iar firma să aibă un profit mic. Dacă nu va fi de acord, contractul va fi reziliat", a explicat acesta. Întrebat de ce nu s-au luat măsuri de la început, pentru ca "hingherii de maşini" să nu aibă câştig aşa mare, Piedone a replicat: "Când faci un asemenea contract pentru prima dată, nu îl poţi face perfect, dar el poate fi ajustat". Edilul s-a arătat dispus să dea acest serviciu în subordinea Primăriei Capitalei. Dar nu gratis. La schimb, vrea gestionarea maidanezilor din sectorul 4. Mănescu: "Analizăm suspendarea"

Ne puteți urmări și pe Google News

Noul edil al sectorului 6, Rareş Mănescu, a precizat că în acest moment se analizează situaţia ridicărilor de autovehicule. "Pe baza concluziilor, vom lua o decizie cu privire la suspendarea acestei măsuri", a explicat primarul. Şi edilul sectorului 3, Robert Negoiţă, analizează rezilierea contractului. Pe de altă parte, primarul sectorului 1, Andrei Chiliman, a preferat să reducă taxele la jumătate, dar să păstreze firma de ridicat maşini. Ridicarea maşinilor, dictată de Oprescu Sorin Oprescu le-a dat un ultimatum colegilor de la sectoare: dacă mai ridică autovehiculele de pe marile bulevarde va merge în instanţă, pentru anularea contractelor.Acum se vorbeşte de trecerea acestui serviciu în subordinea Municipalităţii. "Vom analiza, nu ştiu cât de oportună este ridicarea maşinilor, având în vedere că nu sunt oferite locuri de parcare", a explicat consilierul general, Claudia Ţapardel. Firmele care ridică maşinile au fost desemnate prin repetate încălcări ale legislaţiei privind achiziţiile publice, potrivit Autorităţii Naţională pentru Reglementarea şi Monitorizarea Achiziţiilor Publice.

Click pe imagine pentru a mări "Când faci un asemenea contract pentru prima dată, nu ai cum să-l faci perfect . Dar, el poate fi ajustat." CRISTIAN POPESCU PIEDONE, primarul sectorului 4