Outlet ca la Parndorf în vestul ţării

Outlet ca la Parndorf în vestul ţării

Factory Outlet Village va fi gata peste doi ani şi va cuprinde 120 de magazine ale unor cunoscute mărci internaţionale.

Al doilea outlet de tip „village“ din România, după Fashion House Bucureş ti ce va fi inaugurat în luna noiembrie, va fi amenajat la ieşirea din Timişoara spre Serbia. Outletul care va fi deschis pe Calea Şagului, vizavi de retailerii Real şi Practiker, este primul din zona de vest a ţării.

Potrivit italienilor de la Incontro, proiectul pentru construcţia Factory Outlet Village a fost finalizat, iar până la sfârşitul anului vor fi obţinute toate avizele necesare, planul urbanistic zonal fiind în fază de aprobare. Italienii estimează că din ianuarie 2009 vor putea demara lucrările propriu-zise, care vor dura între 14 şi 16 luni. Investiţia totală se ridică la 70 de milioane de euro.

Astfel, cel mai târziu în iunie 2010, locuitorii din vestul ţării nu vor mai fugi în weekend în Austria, la celebrul outlet Parndorf, ci vor putea cumpăra haine de firmă la reduceri chiar din Timişoara.

Branduri cu renume internaţional

Nike, Adidas, Levi’s, Fila, Guess sunt doar câteva dintre mărcile de pret a porter care vor fi comercializate în cele 120 de magazine ce vor fi amenajate în incinta Factory Outlet Village. În plus, investitorii vor aduce la Timişoara şi marile case de modă, cum ar fi Versace, Hugo Boss, Calvin Klein, Roberto Cavalli sau Sergio Tacchini.

Spaţiile comerciale vor ocupa o suprafaţă de 2,5 hectare, iar pe alte 1,2 hectare vor fi amenajate pieţe, alei şi parcări ecologice, cu o capacitate de 2.500 de locuri. De asemenea, în zona pietonală vor fi pieţe verzi, restaurante, fast-fooduri şi baruri. Proiectul mai cuprinde şi 6.000 de metri pătraţi de birouri.

„Obiectivul nostru nu este numai acela de a face un centru comercial de tip outlet, ci de a genera un ambient foarte plăcut, unde, la final de săptămână, oricine să poată petrece un weekend frumos“, spune Cristiano Mina, directorul general al Incontro, reprezentanţa din Timişoara.

Reduceri de până la 70 la sută

Avantajul de a face cumpărături într-un outlet este acela că poţi achiziţiona produse de marcă la preţuri cu până la 70% mai mici. Atenţie, însă, că este vorba despre colecţii mai vechi ale firmelor de marcă, fapt subliniat şi de investitorii italieni. „E o reconstruire a unui «sat», unde fiecare brand internaţional îşi va vinde colecţiile din anii precedenţi. Produsele vor fi comercializate cu un discount de 30%-70% faţă de preţul de lansare a produsului. Pentru fiecare produs în parte, discountul va fi verificat“, susţine Riccardo Manfredi, proiectantul viitorului outlet.

AUSTRIA

Outlet Parndorf: 150 de magazine

În prezent, foarte mulţi bănăţeni merg în Austria, la Designer Outlet Parndorf, situat la 40 de kilometri de Viena, pe autostrada A4. Outletul are o suprafaţă 37.000 metri pătraţi şi cuprinde peste 150 de magazine. Printre cele 600 de mărci internaţionale se numără şi Adidas, Nike, Puma, Benetton, Lee Cooper, Miss Sixty, Calvin Klein şi Levi’s. În cadrul complexului există şi 12 cafenele şi restaurante, unde cumpărătorii se pot relaxa.

Ne puteți urmări și pe Google News