O bancă din România le schimbă obligatoriu cardurile clienților

O bancă din România le schimbă obligatoriu cardurile clienților Sursă foto: Unsplash

Raiffeisen Bank a început procesul de înlocuire a cardurilor vechi pentru clienții băncii cu unele „mai prietenoase cu natura”. Așadar, cardurile actuale vor dispărea treptat până în martie 2025.

Raiffeisen Bank, anunț important pentru clienți

Raiffeisen Bank a început deja să notifice clienții cu privire la schimbarea cardurilor Mastercard care va fi înlocuit cu unul nou, sub sigla Visa. Noile carduri vor oferi un în plus multe alte beneficii.

Noile carduri Visa Raiffeisen au rolul de a contribui la reducerea amprentei de carbon. Acestea sunt realizate din 99% plastic reciclat, și este un pas important la construirea unui viitor mai verde, a anunțat Raiffeisen.

Beneficiile premium ale cardurilor Visa Platinum:

Ne puteți urmări și pe Google News
  • acces la Business Lounges,
  • 15% discount la Black Cab și reduceri pentru comercianți ,
  • servicii Premium pentru casă și Asistență Rutieră,
  • și asigurare de călătorie.

Sursa foto: Raiffeisen Bank

Înlocuirea cardurilor se va încheia pe data de 31 martie 2025

Raiffeisen Bank a mai specificat faptul că înlocuirea cardurilor de credit va continua până pe 31 octombrie 2024. Cardurile de debit au început să fie schimbate începând cu 1 august 2024 și se termină pe data de 31 martie 2025.

Clienții băncii vor primi un SMS atunci când cardurile vor gata de trimis. Încă un aspect important, cei care au conturi și carduri la Raiffeisen Bank nu trebuie să plătească nimic pentru înlocuirea lor, totul este gratis.

Clienții Raiffeisen Bank trebuie să verifice datele de contact

Pentru a primi cardurile noi, clienții trebuie să intre în aplicația Smart Mobile pentru a verifica dacă toate datele de contact sunt corecte. În cazul în care nu mai corespund, trebuie actualizate urmând câțiva pași simpli, și anume:  click pe poza de profil aflată în bara de sus, administrare profil, actualizare date personale, numai dacă este cazul.

Clienții care nu au Smart Mobile sau nu se descurcă, trebuie să se prezinte la orice agenție a băncii pentru actualizarea datele personale. După primirea noului card, mai trebuie să faceți un ultim pas: să-l activați în orice ATM sau POS prin tastarea PIN-ului.