RESTRICŢII ÎN CAPITALĂ. Nu se va circula pe strada Ialomiței, între arterele Drumul Taberei și Valea Oltului, timp de aproximativ doi ani

RESTRICŢII ÎN CAPITALĂ. Nu se va circula pe strada Ialomiței, între arterele Drumul Taberei și Valea Oltului, timp de aproximativ doi ani

În scopul realizării obiectivului „Magistrala de metrou 5 – Drumul Taberei – Universitate – stația Valea Ialomiței inclusiv depoul și galeria de legatură”, începând cu 30 ianuarie 2012 se închide circulația rutieră pe strada Valea Ialomiței, între Drumul Taberei și strada Valea Oltului pe o perioadă de aproximativ de doi ani.

Circulația rutieră în zonă se va desfășura deviat pe strada Valea Argeșului și pe aleile adiacente din zona Drumul Taberei – Valea Oltului. În conformitate cu avizul Comisiei Tehnice de Circulație, pentru restricția mai sus menționată, se va asigura traversarea străzii Valea Ialomiței între aleea Pârva și aleea Dealul Macinului, precum și asigurarea accesului din Drumul Taberei la Aleea Câmpul cu Flori și Aleea Baiut. ”Conducatorii auto sunt rugați să circule cu maximă atenție în zonele mai sus menționate și să respecte semnificația indicatoarelor și a marcajelor rutiere. Menționăm că lucrarea este realizată de Metrorex, instituție aflată în subordinea Ministerului Transporturilor”, se specifică în comunicatul emis de Municipalitate. Metroul ar urma să fie gata în 2015 Lucrările ar trebui finalizate în 2015. ”Sunt în execuţie efectivă astăzi 274 de milioane de euro, la care se adaugă încă 18 pentru depoul de la Valea Ialomiţei. Este o lucrare extrem de complexă pe care noi sperăm cu sprijinul constructorilor nu numai să respectăm termenul care este undeva în primul trimestru al anului 2015, chiar să şi devansăm, aşa cum ne-au arătat că ştiu să facă atunci când au inaugurat cele două staţii de la Jiului şi Bazilescu. Cred că azi, împreună, trăim un moment extrem de important în  istoria României post-decembriste: începem o lucrare de metrou de la capăt. Aștept seriozitate maximă din partea constructorilor pentru că actualul Guvern face eforturi colosale pentru a finanța acest program de investiții în modernizarea infrastructurii”,  declara ministrul Transporturilor, Anca Boagiu, la sfârșitul anului trecut. Potrivit lui Gheorghe Udriște, directorul general al Metrorex, această magistrală va deservi circa 300.00 de bucureșteni. Metrorex are în vedere și continuarea acestei magistrale spre Pantelimon. ”Este un proiect pe care deja îl avem în pregătire, proiect care beneficiază la rândul său tot de finanţare de la Banca Europeană de Investiţii, care are o valoare de 465 de milioane de euro”, a mai precizat Boagiu în noiembrie 2011.

Ne puteți urmări și pe Google News