Ajunse pe marele ecran, cele patru prietene din New York strălucesc în haine de marcă şi conduc limuzine de lux.
Snopul de pungi de la Gucci se mută din mâinile Mirandei în cele încă timide ale Charlottei sau se înghesuie, alături de suratele lor de la Jimmy Choo şi Yves Saint Laurent, în portbagajul elegantului Mercedes GLK (model încă nelansat), condus de Samantha Jones.
Pantofii Manolo Blahnik ispitesc din dulapul extins al dependentei Carrie Bradshaw, iar genţile Louis Vuitton stabilesc încă traseul aspiraţional al cartierelor sărace - New Yorkul celor patru prietene care vor să afle „Totul despre sex“ a rămas tot cel „de acum 20 de ani“, strălucitor, dar de neatins, cu promisiuni extravagante, urmate de dezamăgiri pe măsură. Încă în căutarea dragostei şi încă poticnindu-se în capcanele ei, Samantha, Miranda, Carrie şi Charlotte „profită“ de intrigile care fac deliciul lungmetrajului proaspăt lansat şi în România pentru o adevărată paradă a mărcilor de lux.
Numele sonore de firmă garnisesc permanent ecranul până la finalul gândit în contrast, ca pledoarie pentru simplitate: după ce trăieşte drame în ţinute pompoase de la Dior, Carolina Herrera, Vivienne Westwood sau Chanel, Carrie hotărăşte să întâmpine „Fericirea“ îmbrăcată într-un costum simplu şi „fără nume“, găsit într-un magazin „fără pretenţii“. „Mi se pare extrem de optimist, e genul de film de la care pleci mulţumit şi fericit. Altfel, sigur, e un film simplu, uşurel, dar excelent pentru o seară de duminică. Hainele sunt frumoase, locurile sunt excelent alese, e un film care te lasă să visezi. „Sex&The City“ este un film despre prietenie“, spune Andreea Esca, una dintre cele care au văzut noua producţie în avanpremieră, joi seara, la sala CinemaPro din Bucureşti. Cai-putere pentru Samantha Jones
După ce a sponsorizat „New York Fashion Week“ 2008, unul dintre cele mai importante festivaluri de modă ale lumii, Mercedes Benz s-a asociat cu unul dintre cele mai strălucitoare filme ale sezonului, „Sex&The City“, şi a co-organizat prezentarea lungmetrajului în toate ţările în care a avut loc lansarea oficială. „Când eşti atât de puternic şi de frumos, oamenii spun că ai atitudine“, sună unul dintre spoturile publicitare ale lungmetrajului „Sex&The City“, lăsând privitorul încredinţat că este vorba de Carrie Bradshaw, personajul întruchipat de Sarah Jessica Parker. Descrierea se referă, de fapt, la noul Mercedes GLK, model care va „lovi“ piaţa americană abia în ianuarie 2009. „Mă tem că, în loc să fie interesaţi de mine, mai toţi vor urmări noul GLK“, spunea „Samantha“, Kim Catrall, într-un interviu acordat cu puţin înainte de lansarea filmului.
Pasională şi cinică, Samantha este cea căreia i se potriveşte cel mai bine o maşină sofisticată, arătoasă şi capabilă să parcheze singură. Şi o pune excelent în valoare într-o cursă printre magazinele din celebrul Rodeo Drive, cartierul de shopping al superstarurilor, o repriză „extremă“ care porneşte de la Bijan (locul în care poţi lăsa lesne 100-200 de mii de dolari) până la Gucci, Cartier sau Tiffany.
La rândul său, controversatul Mr. Big (jucat de Chris Noth) zâmbeşte dintr-un Mercedes S Class, model care îi pune în valoare aerul de seducător. Nu este pentru prima dată când compania îşi plasează maşinile în producţii cu audienţă. Filmul „National Treasure: Book of Secrets“, cu Nicholas Cage, Diane Kruger şi Jon Voight, conţine, printre altele, şi cea mai lungă cursă de maşini filmată vreodată în Londra, scenă în măsură să pună în valoare calităţile noii versiuni a modelului C-Class Sedan, prezentată în premieră.
ÎN ROMÅNIA
Filmul „Sex&The City“, lansat ieri în România, poate fi vizionat în Bucureşti la Hollywood Multiplex, Movieplex Plaza România, CinemaPro şi Patria, iar în ţară, la Iaşi şi la Timişoara, în sălile Cinema City.