Florin Alexandrescu, Chief Business Officer al Pro TV a anunțat că sloganul ”Te uiți și câștigi” va fi readus în atenția publicului, în cadrul unui proiect care să lege televiziunea clasică de online. Oficialul Pro TV nu a oferit alte detalii legate de ce va presupuen exact acest nou proiect.

”Vreau să îl priviți ca pe un teasing. Este vorba de un proiect la care lucrăm, legat de integrarea dintre ON AIR și ONLINE”, a spus Florin Alexandrescu.

”Te uiți și câștigi” a fost sloganul de lansare al Pro TV, el apărând pe afișele cu Mihai Călin, Geanina Corondan și Dana Rogoz, primele vedete ale postului. În emisiunea matinală, prezentată de Florin Călinescu, telespectatorii răspundeau la întrebări legate de programele postului TV, iar cei care știau răspunsurile corecte câștigau un milion de lei.

Anul trecut, postul de televiziune a lansat un preambul la proiectul la care face referire Alexandrescu în prezent. Astfel, a fost lansat concursul ”Câștigi și punct”, care, la fel, punea împreună mediul online cu televiziunea. În timpul emisiunilor ”Vorbește lumea”, ”Lecții de viață”, ”La Măruță” și ”Ce spun românii” erau inserate materiale video de numai zece secunde, care conțineau cuvântul zilei, iar cei care îl suprindeau și îl transmiteau printr-un mesaj text, de pe telefonul mobil, puteau câștiga, în fiecare zi, prin tragere la sorți, un voucher de cumpărături în valoare de 2.500 lei.

Sursa: Paginademedia.ro

Te-ar putea interesa și: