Deşi regina pop a anunţat oficial că va cânta la Bucureşti, organizatorii locali spun că, până acum, nu a fost încheiat niciun contract.
Madonna va relansa, pe 4 iulie, turneul mondial început anul trecut, „Sticky&Sweet“, printre locurile în care urmează să cânte aflându-se ţări est-europene în care regina pop nu a mai concertat niciodată, inclusiv România, anunţa, ieri, artista, pe site-ul său oficial.
Anunţul Madonnei a creat confuzie printre promoterii români. Principalii organizatori de spectacol din România au precizat ieri că, deocamdată, niciunul dintre ei nu a încheiat un contract pentru show-ul Madonnei. De asemenea, reprezentantul companiei Vodafone, principalul sponsor local pentru evenimente muzicale de amploare, a fost rezervat cu privire la implicarea în acest proiect.
„Suntem la curent cu informaţia potrivit căreia Madonna îşi va continua turneul european şi în vara lui 2009. În momentul de faţă, detaliile privind concertul din România nu sunt confirmate oficial de către managementul artistei, de aceea orice declaraţie ar fi speculativă“, a spus Lidia Solomon, reprezentantul companiei. Surse de pe piaţa de profil susţin că managementul Madonnei a primit mai multe oferte din România, inclusiv de la agenţii începătoare, spectacolul urmând să fie în credinţat organizatorului cu cea mai bună propunere în următoarele două săptămâni. Circuit în Europa de Est
„Sticky&Sweet Tour“, turneul de promovare a albumului „Hard Candy“, s-a bucurat deja, de-a lungul anului trecut, de un succes extraordinar, fiind considerat cel mai bine vândut turneu din istorie al unui artist solo. Începând cu data de 4 iulie 2009, artista americană va porni din nou „la drum“, printr-un concert susţinut la Londra, urmând să se oprească în alte 22 de oraşe, dintre care 13 sunt „atinse“ pentru prima oară.
Turneul va include opriri şi în ţările est-europene:
- România,
- Ungaria,
- Serbia,
- Bulgaria şi
- Rusia - vizitate de divă pentru prima oară -, dar locul şi data acestor concerte, precum şi al celui din Marsilia, nu sunt încă stabilite.
Având în vedere însă traseul pe care se deplasează artista, show-urile din Europa Centrală şi de Est ar trebui să aibă loc în luna august. În a doua jumătate a lunii august, Madonna va susţine concerte în Praga (Republica Cehă) - pe 13 august -, Varşovia (Polonia) - pe 15 august.
Invitatul special care va deschide toate show-urile din cadrul turneului „Sticky&Sweet 2009“ este DJ-ul Paul Oakenfold, considerat multă vreme unul dintre cei mai importanţi - dacă nu cel mai important nume în cultura de club modernă.
El a remixat piese de Rolling Stones, U2, Madonna, Justin Timberlake, Snoop Dog, Muse, New Order, The Cure, Massive Attack şi chiar Elvis Presley şi a produs trupa britanică The Happy Mondays. Paul Oakenfold se află şi în Cartea Recordurilor drept cel mai mare DJ din lume. „Sticky&Sweet Tour“, în cifre
În cifre, turneul „Sticky&Sweet 2008“ arată astfel:
- 2.350.285 de fani, din 58 de mari oraşe, şi-au putut vedea idolul;
- recordurile de vânzare de bilete s-au succedat în toată lumea: 650.000 de bilete vândute pentru concertele din America de Sud, 72.000 de bilete la Zürich - cea mai mare audienţă a unui spectacol din întreaga istorie a Elveţiei -, 75.000 de bilete la Londra şi patru concerte sold-out la Madison Square Garden din New York - 60.364 bilete.
Turneul de anul trecut a avut cele mai mari încasări ale unui artist solo:
- 281,6 milioane de dolari.
Show-urile din „Sticky&Sweet“ înseamnă, printre altele:
- două scene,
- bijuterii în valoare de un milion de lire sterline,
- 3.500 de piese de garderobă,
- 69 de chitare şi
- 650 de ore de repetiţii pentru Madonna şi trupa care o acompaniază.