Volkswagen va folosi din nou numele Lupo pentru versiunea de serie a conceptului de oraș Up!, informează ediția online a revistei ”Autocar”.

Viitorul cel mai mic model din gama producătorului german va fi comercializat, ulterior, cu alte nume, de alte trei branduri din grupul Volkswagen – Audi, Skoda și Seat.

Lupo va lua locul modelul Fox, care este fabricat în Brazilia și nu mai satisface pretențiile Volkswagen.

Potrivit informațiilor preliminare, viitorul Volkswagen Lupo (conceput inițial cu motor și tracțiune spate, dar adus, între timp, la o arhitectură mai flexibilă și mai puțin costisitoare – cu propulsor și tracțiune față), va avea 3,44 metri lungime, 1,62 metri lățime și 1,49 metri înălțime.

Lupo va fi cu 52 de centimetri mai scurt, 5,4 centimetri mai îngust, dar cu 3,3 centimetri mai înalt ca actuala generație a modelului Volkswagen Polo.

Inițial, gama de motorizări dedicată gamei VW Lupo se va limita la numai două unități, una pe benzină (1.0 – 65 CP, trei cilindri), alta pe motorină (1.2 TDI – 75 CP, patru clindri).

Se pare că politica de prețuri pregătită de producătorul german pentru modelul Lupo îl va face pe acesta mai ieftin ca Polo – evident – și mai scump ca Dacia Sandero.