LCD-uri si DVD-uri fabricate de Altex sub marca proprie

LCD-uri si DVD-uri fabricate de Altex sub marca proprie

Produsele vor fi asamblate in Turcia, se vor pozitiona pe segmentul mediu de pret si vor aparea pe piata chiar din aceasta luna.

Jucatorii din piata de retail de electronice si electrocasnice cauta modalitati de a-si mentine vanzarile la o cota ridicata, dupa un an in care segmentul a cunoscut scaderi drastice.

Dupa televizoarele Teletech, hotelele Cara si computerele Davio, distribuitorul de electronice si electrocasnice Altex a decis sa-si extinda gama de produse lansate sub marca proprie, pe segmentul televizoarelor plasma si LCD. Produsele ar urma sa fie comercializate sub marca proprie Myria, lansata oficial la sfarsitul anului trecut. Compania mai pregateste lansarea sub acelasi brand a unei serii de DVD-recordere si DVD-playere, produse programate sa intre pe piata la sfarsitul lunii aprilie. „Vanzarile pentru 2007 la aceste produse sunt estimate la peste 15.000 de unitati”, ne-a declarat Raul Filip, country manager al Altex.

Noile produse Myria, brand care include in prezent computere si alte produse IT, vor fi fabricate de firma turca Vestel, cu care Altex a mai colaborat pentru televizoarele Teletech. Potrivit proprietarului afacerii Altex, Dan Ostahie, sistemele care intra in componenta calculatoarelor Myria au instalat inca din fabrica software de la Microsoft.

Un PC la 4 minute

Grupul Altex a investit, in urma cu aproape un an, 14 milioane de euro intr-o linie de asamblare de computere, care ii permite companiei sa produca cel putin 10.000 de PC-uri pe luna. Computerele sunt livrate pe piata sub marca Davio.

Potrivit oficialilor companiei, linia de productie ar putea fi extinsa in urmatorii ani si pentru fabricarea de alte echipamente electronice, asa cum sunt telefoanele mobile sau DVD-urile. Conform estimarilor grupului Altex, marca de calculatoare Davio detinea, in 2005, circa 30 de procente din piata locala de retail de computere, cu peste 60.000 de unitati vandute.

In acest moment, aproape toti marii retaileri din sectorul IT produc si promoveaza branduri proprii. Cei de la Flamingo au produs, printre altele, modelele de computere Coral si Diablo, in timp ce Ultra Pro a adus pe piata marca Ultra. Nici retailerii traditionali nu se lasa mai prejos: Metro a adus in Romania marca de echipamente Watson, in timp ce Carrefour vine cu Bluesky.

Saturatie

Rezultate slabe in 2006

Potrivit oficialilor companiei, Altex a realizat anul trecut o cifra de afaceri de 220 de milioane de euro, in scadere cu 20% fata de 2005, pe fondul unei tendinte generale de scadere a pietei de electronice si electrocasnice. Compania isi va face publice rezultatele financiare complete aferente anului trecut la mijlocul lunii martie. Estimarile proprietarului grupului Altex, Dan Ostahie, arata ca veniturile companiei vor atinge abia in 2008 nivelul de 275 de milioane de euro inregistrat in 2005, an foarte bun pentru industria de electronice si electrocasnice. Altex este detinut de un holding controlat de omul de afaceri Dan Ostahie. Din grup mai fac parte firmele Credex Finantari, 8Tim SA si Real Estate SRL.

Ne puteți urmări și pe Google News