Reprezentanţii casei de bijuterii Tiffany & Co. din New York au anunţat că Irina va deveni imaginea casei de creaţie de lux, preluând „ştafeta“ de la actriţa canadiană Shalom Harlow. Tiffany & Co. a făcut o importantă schimbare, înlocuind-o pe Shalom Harlow cu modelul Irina Lăzăreanu. Tiffany & Co. a decis să înlocuiască frumuseţea clasică, atemporală a lui Harlow, cu stilul tineresc, rock, al Irinei, apreciază publicaţia italiană „Moda & Mercati“. Zilele trecute, Lăzăreanu s-a întâlnit la New York cu artistul Michael Thompson pentru prima şedinţă fotografică din viitoarea campanie Tiffany.

„Regina podiumului“ vrea să iasă „la pensie“

Pentru Irina, care, potrivit presei americane, a declarat recent că intenţionează să se retragă de pe podiumul de prezentare, această nouă colaborare este una de mare importanţă.

La începutul lunii, Lăzăreanu, în vârstă de 26 de ani, a spus, citată de „The New York Observer“: „După prezentarea pentru Sonia Rykiel, ies oficial la pensie“. S-a răzgândit, se pare, având în vedere că Tiffany & Co. este una dintre cele mai cunoscute case de bijuterii din lume, celebră, nu în ultimul rând, şi pentru filmul „Mic dejun la Tiffany“, cu Audrey Hepburn, din anul 1961.

Compania este şi sponsorul oficial al trofeului „Vince-Lombardy- Trophy“, care se decernează câştigătoarei finalei Ligii nord-americane de Fotbal Profesionist.

Supranumită „regina podiumurilor“, datorită solicitărilor pe care le-a avut până acum din partea unor case de modă precum Balenciaga, Chanel, Lanvin sau Versace, Irina se poate concentra şi asupra finalizării proiectului său muzical, albumul de balade folk „Some Place Along The Way“, a cărui apariţie s-a amânat de câteva ori.