„În funcţie de tipul de locuinţă pe care îl deţin, românii îşi prioritizează investiţiile în renovare în aşa fel încât să răspundă principalelor nevoi. Astfel, pentru un apartament dorinţa de împrospătare a ambientului sau micile accidente precum infiltraţiile sunt motivele principale pentru renovarea băii şi a bucătăriei, urmate de balcon”, a declarat Petrişor Grindeanu, National Sales Manager Distribution Sika România. 

Potrivit afirmaţiilor sale, situaţia se schimbă în cazul românilor care deţin o casă. Astfel, aceştia optează în principal pentru renovări care au ca principal scop creşterea confortului. În acest sens, principalele proiecte de renovare în care investesc sunt termoizolarea şi hidroizolarea acoperişului, a pereţilor şi, nu în ultimul rând, a fundaţiei.

Românii – tot mai atenţi la calitatea produselor

În ceea ce priveşte atitudinea clienţilor români, analiza Sika România a mai arătat că, în ultimii ani, aceştia au devenit mai precauţi în privinţa cheltuielilor pe care le fac şi se informează sau cer sfaturi consultanţilor din magazine şi meşterilor pentru a se asigura că fac cea mai bună alegere.

„Dacă în trecut preţul era principalul criteriu de achiziţie, acum românii sunt atenţi la raportul preţ – calitate deoarece au învăţat că un produs ieftin nu garantează calitatea şi nici durata de viaţă mai lungă a lucrării”, a mai spus Petrişor Grindeanu.