Decizia vine ca urmare a articolului din ediţia EVZ de ieri, referitor la lucrările de construcţie executate prost de Bechtel.

„Am dat o dispoziţie prin care, în situaţia apariţiei de fisuri şi de crăpături la noile elemente de beton, acestea vor fi demolate şi refăcute integral pe cheltuiala constructorului“, spune Radu Gaşpar, directorul proiectului Autostrada Transilvania.

Cea mai gravă situaţie s-a înregistrat la Suplacu de Barcău, unde se află cel mai lung viaduct de pe tronsonul Autostrăzii Transilvania. Specialiştii au descoperit fisuri la trei piloni de susţinere, iar oficialii de la Bechtel au comandat o expertiză efectuată de experţi neutri din străinătate.

„Nu s-a finalizat expertiza, iar termenul a expirat de două săptămâni. Rămâne să vedem ce anume se va stabili. Fisurile care nu sunt periculoase şi care pot fi reparate vor fi reparate. Pilonii care însă prezintă risc în exploatare vor fi demolaţi şi refăcuţi de constructor“, completează Radu Gaşpar.

100 de milioane de euro, cârpeli după Bechtel