Google a realizat un site care arată cât de populari sunt concurenţii de la Eurovision din fiecare ţară.
Siteul transpune aceste date în punctaje, calculând clasamentul concursului dacă votul s-ar desfăşura în acest moment. El urmăreşte evoluţia populariţăţii concurenţilor în căutările online prin intermediul unui grafic şi al unui clasament al celor mai căutaţi concurenţi. Datele oferite de Google sunt actualizate în fiecare zi.
Finala concursului este aşteptată în fiecare an de telespectatori din ţările participante. Cel mai important moment, alegerea câştigătorului trofeului, este hotărât de public. Google a realizat acest site pentru ca oamenii să poată urmări în timp real care sunt şansele artiştilor preferaţi, dar şi care sunt ţările care au cele mai mari şanse să plece de la Dusseldorf fără nici un punct.
Anul acesta Eurovision se va desfăşura în Germania pe 14 mai, după ce ediţia de anul trecut a fost câştigată de reprezentanta acestei ţări, Lena Meyer-Landrut. Ea încearcă în 2011 să câştige, în premieră, de două ori consecutiv Eurovisionul.