„Frumuseţea de a nu folosi conservanţi”, anunță reclama Burger King, după ce un strat gros de mucegai acoperă în întregime un „whopper” lăsat în aer liber.

Schimbare este operată în doar 400 dintre cele 7.346 localuri ale sale din SUA, dar compania a anunţat într-un comunicat că deja a început să introducă măsura în restaurantele europene din Franţa, Suedia şi Spania şi intenţionează să o pună în practică în toate localurile sale până la sfârşitul anului.

Companiei cu sediu la Miami, spune că nici carnea şi nici ingredientele tradiţionale ale „whopper-ului”, ceapă, salată, roşii, castraveciori şi maioneză nu vor avea conservaţi sau coloranţi artificiali.

Totodată, alte lanţuri de fast-food au luat în ultimele luni măsuri similare pentru a pune capăt aditivilor artificiali în produsele lor, precum McDonalds, care în 2018 a anunţat că va înceta să mai utilizeze acest tip de conservanţi în şapte dintre specialităţile sale.

Potrivit experţilor, de o încercare a acestor companii de a introduce schimbări cerute de mult timp de consumatori şi de o tentativă de a se adapta pieţei.

Anul trecut Burger King a încercat să se apropie de consumatorii vegetarieni introducând în mediu „impossible whopper”, un hamburger realizat pe bază de vegetale şi înlocuitori de carne, care imită inclusiv aspectul „sângeriu” al acestui produs realizat tradiţional din carne de vită, scrie Agerpres.

Citește și: