Gala Excelența în Management. Radu Florescu, Cheil l Centrade: ”Primesc premiul în numele colegilor mei care au făcut o foarte bună treabă”

Gala Excelența în Management. Radu Florescu, Cheil l Centrade: ”Primesc premiul în numele colegilor mei care au făcut o foarte bună treabă”

Radu Florescu este in industria advertisingului românesc de atât de multă vreme, încât practic această industrie nu mai are vreun secret pentru el. Radu este acum CEO-ul unui sistem performant ce livrează servicii de consultanță și soluții de comunicare adaptate business-urilor de azi. Radu Florescu se numără printre evidențiații echipei Capital.

”Mulțumim pentru acest premiu. Eu primesc premiul în numele colegilor mei care au făcut o foarte bună treabă. Cheil Centrade a fost o agenție mai tradițională și am fost nevoiți să ne adaptăm unui mediu în continuă și puternică schimbare tematică. Călătoria nu s-a încheiat, mergem mai departe căci avem mult mai multe de făcut în viitor”, a declarat Radu Florescu la ridicarea distincției.

Întregul eveniment poate fi vizionat live pe canalul de Youtube Hai România.

Proiectul esențial

”Cel mai important proiect pentru noi este, așa cum menționam mai sus, tranziția Cheil | Centrade de la o agenție tradițională de comunicare integrată la o companie de consultanță strategică. Am început acest proces în urmă cu câțiva ani, odată ce am înțeles cât de valoroasă este sinergia dintre serviciile noastre tradiționale și centrul de data analytics pe care l-am dezvoltat, între timp, într-un hub regional de excelență”, a spus Radu Florescu pentru Capital.

Ne puteți urmări și pe Google News

”Creativitatea rămâne centrul de gravitație din activitatea noastră, dar insight-urile generate de analiștii de date se dovedesc tot mai valoroase pentru procesul de creație. Lucrăm pe KPI-uri specifice agreate cu clientul, care adresează provocări concrete de business, iar noile tehnologii ne ajută să comunicăm pe canalele potrivite pentru a genera maximum de impact și eficiență pe costuri”, a mai declarat Florescu.

Comunicarea de mâine

Lucrurile se mișcă cu mare viteză, și, în mai toate industriile managerii sunt nevoiți să anticipeze schimbările care stau să vină. ”Comunicarea devine vitală pentru branduri și business-uri, pentru că ele trebuie să rămână relevante în era consumatorului hiper-competitiv și tot mai puțin loial, a activismului social, climatic, dar și politic”, subliniază CEO-ul Cheil. E adevărat, asistăm la perpetuarea de idei noi, moduri de lucru noi, obiceiuri de consum noi. Și această transformarea este una structurală şi de durată.

Pentru industriile creative sunt în continuare foarte multe necunoscute, pentru că schimbările vin în cascadă. Tehnologia continuă să evolueze într-un ritm uimitor. Metaverse, VR sau Inteligență Artificială au devenit o realitate și deja nu ne mai putem imagina un viitor în lipsa lor, dimpotrivă.

”Agenția viitorului va aborda provocările de business în mod holistic, iar profilul omului de comunicare va evolua în complexitate. La competențele clasice se vor adaugă cerințe impuse de noua realitate, precum cunoștințe tehnice și digitale, gândire strategică, viziune, o profundă înțelegere a businessului și industriilor cu care interacționăm.  Tot mai des, proiectele pe care lucrăm implică nu doar directorul de marketing sau de relații publice, ci și responsabilul de public affairs, CIO-ul, COO-ul, managerul de HR, CEO-ul sau președintele companiei, și chiar investitorii”, ne explică Radu Florescu.