Fostul fotbalist solicită despăgubiri, după ce bolidul său, un Ferrari 612 Scaglietti, pe care a plătit 280.000 de euro, a luat foc pe autostradă.
Prin deschiderea reprezentanţei din Bucureşti, eveniment petrecut recent, renumitul constructor de automobile Ferrari a pătruns oficial şi pe piaţa românească. Numai că, pe teritoriul ţării noastre, afacerea italienilor nu merge ca pe roate. Cel puţin un român este nemulţumit de calitatea serviciilor oferite de renumita marcă de maşini. Acesta este Gabi Popescu, fost component al echipei naţionale de fotbal a României. Ex-internaţionalul a decis să introducă în instanţă actele necesare pentru a-i acţiona în judecată pe cei de la Ferrari.
300.000 de euro făcuţi scrum Olteanul este supărat că, la puţin timp după ce şi-a achiziţionat un bolid marca Ferrari 612 Scaglietti, pentru care a plătit 280.000 de euro, maşina a fost implicată într-un incident şocant, în care proprietarul a fost la un pas să-şi piardă viaţa. În timp ce rula pe autostrada Bucureşti - Piteşti, „comoara“ fostului fotbalist a luat foc, aparent din senin! Se întâmpla pe 10 aprilie 2006, la numai trei săptămâni de la momentul în care Popescu şi-a cumpărat „bijuteria“ pe patru roţi. Ferrari-ul de aproape 300.000 de euro s-a făcut scrum. Italienii nu vor să-l despăgubească pe Gabi Popescu, considerând că incidentul s-a produs din pricina unei erori de pilotaj.
Devenit motiv de ironii pe site-urile împătimiţilor de motoare, Popescu a demarat operaţiunile menite să-l ajute în a-şi recupera banii investiţi. Iniţial, fostul mijlocaş de la Valencia a plănuit să rezolve conflictul pe cale amiabilă. Numai că reprezentanţii celebrei firme o ţin pe-a lor şi n-acceptă nici în ruptul capului să-i achite contravaloarea automobilului.
SUSPICIUNI
S-a umblat la motorul maşinii?
„În lume au mai existat şapte cazuri similare celui păţit de mine. În toate acestea, oamenii au avut câştig de cauză în instanţă şi au fost despăgubiţi, fiindcă au fost greşeli de constructor. Eu am plătit 280.000 de euro şi nu-mi pot permite să las lucrurile aşa. Îi voi acţiona în judecată pe cei de la Ferrari“, ni s-a destăinuit deunăzi fostul mijlocaş de la Valencia.
Ferrari nu comentează Contactat de EVZ, Matteo Torre, şeful biroului de presă de la Ferrari, a precizat: „Atâta timp cât o acţiune juridică este în desfăşurare în legătură cu acest caz, nu avem voie să facem niciun comentariu înainte ca aceasta să se sfârşească“. Neoficial, cei de la Ferrari susţin că de vină ar fi proprietarul bolidului, adică Gabi Popescu, pe care-l suspectează că ar fi umblat la motor, ca să-i îmbunătăţească performanţele.
Recenta venire în România a lui Luca di Montezemolo (foto) , şeful „Căluţului Cabrat“, l-a determinat pe Gabi Popescu să facă încă un apel public pentru ca italienii să reanalizeze cazul „Ferrari în flăcări“.
Gabi Popescu, proprietarul maşinii Ferrari: ’’Cei de la Ferrari au tratat cu superficialitate cazul meu! Mi s-a spus că mi se va da un răspuns după efectuarea expertizelor. Până acum, n-am primit niciun rezultat.“
NEPĂSARE Două expertize tehnice, niciun rezultat Gabi Popescu (foto) susţine că a participat până acum la două expertize tehnice, în compania specialiştilor trimişi special din Italia. „Cei de la Ferrari au tratat cu superficialitate şi chiar indiferenţă cazul meu! Eu am deja două hotărâri judecătoreşti irevocabile care-mi dau dreptate!“, susţine olteanul. „Mi s-a spus că mi se va da un răspuns după efectuarea expertizelor, indiferent care este acesta. Până acum, n-am primit niciun rezultat din partea celor care au făcut expertizele. Nu e corect cum procedează italienii“, se plânge păgubaşul. Popescu a consultat mai mulţi specialişti auto, care i-au confirmat că la un Ferrari este imposibil să ia foc motorul din vina şoferului, fiindcă maşina n-are comenzi manuale, ci este acţionată electronic.
7 cazuri cu maşini Ferrari care au luat foc au mai existat, susţine Gabi Popescu, de fiecare dată justiţia dându-le dreptate proprietarilor.