Ce a apărut pe ecran în timpul finalei Roland Garros! Pro Tv a ÎNCĂLCAT FLAGRANT regulile CNA
- Ionut Gogean
- 9 iunie 2018, 19:45
Finala de la Roland Garros, transmisă și pe Pro Tv, a fost presărată cu inserții grafice nepotrivite din partea postului de televiziune.
Paginademedia.ro menționează câteva derapaje ale postului de televiziune, care de-a lungul meciului disputat între Simona Halep și Sloane Stephens a ales să prezinte pe ecran mai multe inserții grafice ale unor companii de pariuri.
Printre logo-urile prezente, au fost cele ale Unibet, NetBet și Betano. Acestea au apărut pe ecranele telespectatorilor de mai multe ori, timp de câteva secunde de fiecare dată.
Reclamele pentru companiile de pariuri nu pot fi difuzate decât după anumite ore, potrivit regulilor audiovizuale, mai menționează sursa citată.
Motivul acestei reguli este unul simplu: promovează servicii care nu sunt recomandate minorilor.
deși nu a difuzat spoturi publicitare clasice, ProTv s-a folosit de inserțiile grafice cu logo-urile caselor de pariuri, ceea ce reprezintă tot o formă de publicitate.