Final de campanie cu 133 de sancţiuni pentru audio-vizual
- Adam Popescu
- 29 noiembrie 2008, 16:25
Consiliul Naţional al Audiovizualului a aplicat posturilor de radio şi de televiziune un număr de 133 de sancţiuni, dintre care 15 amenzi, 114 somaţii publice şi 4 decizii de somare pentru oprire de spoturi în campania electorală, arată un comunicat de presă.
De asemenea, în situaţii mai puţin grave, Consiliul a adresat posturilor de radio şi de televiziune centrale 40 scrisori de atenţionare. CNA a soluţionat peste 50 de reclamaţii de la competitorii electorali sau de la cetăţeni, la care s-au adăugat sesizările inspectorilor şi monitorilor Consiliului.
"Considerăm că toate aceste măsuri luate de CNA, au limitat, în mare măsură, derapajele de la prevederile legale şi au contribuit la desfăşurarea în audiovizual a unei campanii electorale civilizate şi echitabile", se mai arată în comunicat.
În plus, CNA atenţionează că astăzi la ora 07:00 campania electorală a luat sfârşit şi că difuzarea declaraţiilor candidaţilor la ieşirea de la vot se va face în aşa fel încât să nu se transmită mesaje electorale.