Compania a obţinut 64 de puncte din 100 posibile,  informează Channel Web, citând anuarul american privind gradul de satisfacţie al clienţilor, realizat de Ross School of Business, din cadrul Universităţii din Michigan.

"Facebook are un succes fenomenal, astfel că nu ne aşteptam să obţină un scor atât de mic în ceea ce priveşte satisfacţia consumatorilor. Studiul nostru arată că problemele privind intimitatea, schimbările frecvente ale site-ului, precum şi reclamele agresive sunt motive de nemulţumire pentru consumatori", a explicat Larry Freed, preşedintele companiei ForeSee Results, care a susţinut Universitatea din Michigan în realizarea studiului.

Operatorii de transport aerian şi furnizorii de Internet, TV sau telefonie au obţinut un scor mediu de 66 de puncte. MySpace, considerat cândva contracandidatul Facebook, a obţinut un scor de 63 de puncte. Wikipedia, care a păstrat aceeaşi interfaţă ani de zile, a obţinut un scor de 77 de puncte, cel mai mare înregistrat în cazul site-utrilor de socializare.

Punctaje obţinute:

  • Google – 80 de puncte,
  • Wikipedia – 77 de puncte
  • Bing – 77 de puncte,
  • Yahoo – 76 de puncte,
  • AOL – 74 de puncte,
  • Youtube – 73 de puncte,
  • Facebook – 64 de puncte,
  • MySpace – 63 de puncte.