Evz.TV. Campania ”Vara știrilor fierbinți” a ajuns pe litoral
- Daniela Popescu
- 10 august 2019, 12:07
Atracția mării a făcut ca echipa de marketing a Editurii Evenimentul și Capital să ajungă, încă de a primele ore ale dimineții, pe litoral. Prima oprire a fost la Eforie Nord, plaja Bellona. Au fost să distribuie știri fierbinți pe litoral într-o inedită acțiune menită să ofere cetățenilor, într-un mod generos și gratuit, știri proaspăt îeșite din tipar și frânturi din istoria ascunsă, până acum.
Evenimentul Zilei, cel mai puternic și cunoscut brand de pe piața de profil din România s-a întâlnit cu cititorii pe litoral. „Secondat de proaspăt rebrenduitul Capital și de revista de mare succes Evenimentul Istoric, Evenimentul Zilei se află constant în topul preferințelor cititorilor, chiar și pentru cei ce se află în vacanță, pe Litoral”, ne-a declarat, în exclusivitate, Andreea Lăcătuș, marketing managerul Editurii Evenimentul și Capital.
Zilele astea echipa de marketing a Editurii Evenimentul și Capital a plecat pe litoral. Manu, colegul nostru, a rămas singur în departamentul video: