Potrivit statisticilor furnizate de Studiul Național de Audiență (SNA) a ziarelor, în perioada aprilie– iunie 2014, „Evenimentul zilei” a vândut, în medie, 13.582 de exemplare, păstrându-și primul loc în topul publicațiilor quality. Ultimul val al Studiului Național de Audiență a ziarelor indică o scădere generalizată pentru ziarele centrale. „Evenimentul zilei” rămâne cel mai vândut cotidian din segmentul său, înregistrând și cea mai mică descreștere față de valul precedent (aprilie-iunie 2013): – 5,2%.

EVZ, creștere de audiență

La distanță semnificativă se clasează „Jurnalul Național”, care vinde 9.713 de exemplare pe apariție, în scădere față de valul precedent cu 24 de procente. Cu 9.406 exemplare vândute și o descreștere de 12% față de anul trecut, „Adevărul” ocupă cel de-al treilea loc pe segmentul quality. „România Liberă” a raportat vânzări de 11.967 de exemplare pe apariție și o scădere de 45 de procente față de 2013. Cotidianul nu are cifre oficiale de audiență din cauza neplății facturii SNA.

Conform ultimului val de au diență (perioada de măsurare august 2012-august 2014), „Eveni men tul zilei” a înregistrat o creștere în audiență de un procent, clasânduse peste „Adevărul” care a înregistrat o scădere de 9%.

Pe segmentul publicațiilor economice, în perioada aprilie-iunie 2014, Capital a înregistrat vânzări de 5.678 de exemplare, în medie, pe apariție.

Te-ar putea interesa și: