Față de valul precedent – octombrie-decembrie 2014 – ziarul nostru a înregistrat o creștere a vânzărilor, clasându- se pe primul loc pe piața acestui gen de publicații

. În ceea ce privește tirajul, cotidianul „Evenimentul zilei” a înregistrat cea mai mică scădere (- 1%), dar este numărul 1 față de celelalte publicații centrale: „România liberă” (-8%), „Adevărul” (-15%) și „Jurnalul Național” (-28%).

Pe piața publicațiilor de business, revista „Capital” a înregistrat o creștere a vânzărilor de 6%. Tirajul arată că publicația este pe locul II. „Evenimentul zilei” se menţine pe primul loc și în topul celor mai citite publicaţii quality. Studiul Naţional de Audienţă, realizat în perioada februarie 2013- februarie 2015, arată că are 150.000 de cititori pe ediţie tipărită.

Singura publicație în creștere

Cu o medie de 13.004 exemplare vândute/apariţie, în perioada de ianuarie-martie 2015, „Evenimentul zilei” se clasează pe primul loc și în topul celor mai apreciate publicaţii quality tipărite.

„Evenimentul zilei” este singura publicație quality care a înregistrat o creștere a vânzărilor, fiind pe locul I, cu o creștere de 0,9%, față de octombrie- decembrie 2014). În top urmează: locul II – „România liberă” – 10.394 exemplare vândute/ediție; Locul III -„Adevărul” – 9.474 exemplare vândute/apariţie; Locul IV „Jurnalul Naţional” – 4.804 exemplare vândute/ediţie.

Celelalte publicaţii au înregistrat pierderi, astfel: „România liberă”: -1% (118 exemplare), „Adevărul”: -5% (539 exemplare), „Jurnalul Naţional”: -35% (2.608 exemplare).