Un telespectator s-a plâns, după ce a sesizat că este pus să sune iar și iar, până când ar fi avut șansa să intre în direct. „Ești rugat să suni pentru a câștiga o sumă afișată și când suni ești taxat și pus să suni din nou. Nu intri în direct”, este plângerea omului

Un astfel de concurs a fost chiar duminică. Întrebarea: „Găsiți marca auto!” Mecanismul. Rețeta pentru a păcăli telespectatorii este simplă. Ca de obicei, se lasă impresia că nimeni nu intră în direct. Ba mai mult, se oferă și un fel de bonus pentru cei care au curajul să asculte îndemnul fetei isterice care încearcă din răsputeri să atragă telespectatorii.

Pentru a verifica acuzația mai sus-menționată, jurnaliștii de la Paginademedia.ro a sunat la 1204. Răspunsul, pe scurt: „Hopa, cât pe ce să fie! Sunați din nou!”. Urmat de cele șase numere, adică o „variantă loto”.

Moda concursurilor interactive, care te pune să ghicești soluții facile, dar te arde la buzunar, nu e deloc nouă. În anii 2008 – 2010 a fost o adevărată haiducie pe TV.

Multe posturi adoptaseră acest model de emisiune, inclusiv TVR la un moment dat.