Pe 8 martie, Mihaela Rădulescu a moderat o emisiune în cadrul căreia una dintre temele de discuţie a fost educaţia sexuală la copii, limbajul folosit fiind considerat de membrii Consiliului nepotrivit şi indecent, având în vedere şi intervalul orar în cadrul căruia programul TV a fost difuzat, 15:30-18:30.

Pe platou se aflau mai multe adolescente, cu vârsta între 13-14 ani, printre care şi o nepoată a Mihaelei Rădulescu, care au asistat la un moment de de strip-tease, prezentat de dansatori profesionişti.

Unul dintre reprezentanţii CNA, Dan Grigore, a declarat că din acest punct de vedere, "emisiunea aceasta îmi dă senzaţia de pustiu (…) E un rateu zgomotos această emisiune".

Reclamă mascată sponsorilor

O altă reclamaţie adusă ediţiei respective a fost legată de publicitatea mascată. În urma monitorizării CNA, în emisiune a fost prezentată o colecţie de lenjerie intimă ce aparţine unui sponsor al emisiunii. În plus, Rădulescu a precizat, legat de reprezentatul companiei şi creatoarea colecţiei, Iulia Dobrin, că aceasta "a reuşit să ducă business-ul pe cinci continente şi să fie cel mai de succes produs românesc".

"Duminica în familie" a ajuns astfel, în opinia Christian Mititelu, membru CNA, "o promoţie comercială de la A la Z".

Aceasta nu a fost singura publicitate mascată adusă de moderatoare. În cadrul emisiunii, Mihaela Rădulescu a anunţat câteva premii ce urmau să fie acordate telespectatorilor, "produse cosmetice de calitate". În acest sens, cei care au urmărit pe 8 martie emisiunea au fost invitaţi să fie atenţi la un clip, în cadrul căruia se prezenta un cuvânt-cheie. Cel care trimitea primul sms-ul cu acel cuvânt urma să primească produsele cosmetice respective.

"Cum se fac copiii", duminica la prânz
 
O parte dintre afirmaţiile Mihaelei Rădulescu pentru care a primit reclamaţiile CNA pentru emisiunea din 8 martie:
"Ce-am vrut eu să vă ofer astăzi este o emisiune pe care n-am făcut-o niciodată, de frică. De frica CNA-ului, pentru că mă gândeam, cine ştie, cum scăpăm de sub control situaţia, de frica clevetitoarelor şi a detractorilor că: «Auăleo! A înnebunit Răduleasca, ne vorbeşte despre sex (…)» Vă declar că astăzi vorbim despre cum se fac copiii".

"Vrem să vedem dacă de 8 Martie femeile primesc flori, da' poate şi-un orgasm. Şi-o să vă spun acum de ce n-am luat-o razna. Cei care vor să facă astăzi copii, îi invit s-o facă. Dacă ne sună şi ne spun la sms sau în direct că au făcut treaba asta (…) noi îi premiem cu un premiu surpriză".

"Duminica în Familie", reclamtă în fiecare lună

Somaţia publică prezentată de CNA se alătură unei alte reclamaţii, pentru o emisiune din 22 februarie 2009. În cadrul acelei ediţii a "Duminicii în familie", Mihaela Rădulescu a făcut, din nou, publicitate mascată sponsorilor, întrucât a făcut referiri promoţionale speciale la produsele şi serviciile acestora.

În cadrul unui comunicat al CNA, se menţiona că, potrivit Legii audiovizualului, "programele sponsorizate nu trebuie să încurajeze în mod direct achiziţionarea sau închirierea produselor ori a serviciilor sponsorului sau ale unui terţ".

În cadrul emisiunii, ai cărei sponsori au fost Carrefour România, BGS, Rin Grand Hotel şi Puls, CNA a menţionat că "a fost prezentat un reportaj realizat în incinta magazinului Carrefour, în care un cuplu special, respectiv familia Cheregi, şi-a făcut cumpărături în valoare de 2.500 lei, cumpărături oferite de acest supermarket, de ziua îndrăgostiţilor".

Din grila emisiunii a făcut parte şi un interviu cu proprietarii Rin Grand Hotel, fraţii Robert şi Ionuţ Negoiţă, şi cu Carmen Negoiţă, soţia unuia dintre proprietari, care au prezentat macheta centrului SPA din cadrul complexului şi care urma să fie inaugurat. Bucătarul hotelului a avut parte şi de o expoziţie culinară, difuzată în emisiune, şi în a cărui prezentare Rădulescu e precizat că este "şeful, cum se zice la francezi, le chef, la cel mai mare hotel şi bucătăria celui mai mare hotel din Europa”.

Publicitatea serviciilor sponsorilor, interzisă de CNA

În cadrul emisiunii din 22 februarie:

“Mihaela Rădulescu: Peste o săptămână? Deci, a, bine. Deci, peste o săptămână sar în piscină.
Carmen Negoiţă: Da. Aici avem piscina, avem patru jacuzzi-uri, acesta. Avem aici o băncuţă cu mai multe jeturi şi cele două de aici care au foarte multe tipuri de jeturi, îţi fac un masaj complet.
Mihaela Rădulescu: Aşa. Şi unde fac masaj? Unde fac saună? Stai.
Carmen Negoiţă: Da. Sauna, pe fiecare vestiar, avem vestiare separate, bărbaţi şi femei, avem 100 de vestiare şi pe fiecare vestiar avem şi saună umedă şi saună uscată.
Mihaela Rădulescu: Super tare. Unde îmi fac masaj?
Carmen Negoiţă: Da. Masaj avem aici.
Mihaela Rădulescu: Aicea? Aşa. Şi specialişti în masaj, să-ţi face masaje d-alea bune de tot, de toate felurile, aveţi?
Carmen Negoiţă: Da. Facem şi reflexoterapie şi cu pietre vulcanice, aducem tot felul de tipuri de masaj.
Mihaela Rădulescu: Toate? Tot ce ne trebuie?
Carmen Negoiţă: Da. Da, da.
Mihaela Rădulescu: Doamne ajută! Asta-i chiar o surpriză plăcută şi abia aştept să se deschidă la Rin Grand Hotel şi acest SPA. O să aibă voie şi oameni din afară sau doar turiştii hotelului? Faceţi abonament?
Carmen Negoiţă: Da. Şi pentru cei din afară este… Da, o să fie pe bază de abonament. Avem diferite tipuri de abonamente şi se poate şi cu o singură intrare. În general încercăm totuşi să fie un club mai exclusivist, să fie doar membrii clubului, să fie o atmosferă.
(…)
Mihaela Rădulescu: Am să vin cu mare drag să-mi fac masaje şi mă duc în continuare să fac sport la World Class Academy, singura sală în care am intrat vreodată să fac sport. (…) Eu zic, Corina, să ne programăm o emisiune pe care s-o transmitem de la SPA-ul Rin Grand Hotel.”