Editura Evenimentul si Capital

Discovery România își face fani pe Twitter

17_Time_Warp_5
Autor: | | 0 Comentarii | 56 Vizualizari

COMUNICARE. Pasionații de documentare sunt invitați de către cunoscutul post de televiziune să propună subiecte inedite pe site-urile de socializare.

Poveşti despre locuri, oameni, lucruri amuzante sau inedite, istorii din România, acestea sunt zonele de interes pentru Discovery România şi oricine le găseşte poate propune un subiect de documentar sau, dacă are experienţă, poate fi chiar realizatorul lui. După cum spune managerul Discovery Networks România, Ada Roseti, „pentru Discovery, cel mai important lucru e povestea în sine, nu locul în care e produsă”. „Dacă are cineva o idee şi o poveste grozavă, fascinantă, din genul divertismentului non-ficţiune, sau un proiect pe care îl consideră a fi în spiritul valorilor şi programelor Discovery şi dacă acea persoană a realizat deja programe de calitate, suntem întotdeauna deschişi pentru colaborare”, adaugă Ada Roseti.„Meserii” murdare, în vogăPentru a aduce canalului o notă locală pronunţată, Ada Roseti s-a asociat cu evenimente ca TIFF, B’estFest, Green Planet Blues sau Sirnaville. În plus, cei in tere saţi au trimis subiecte sau sugestii, iar serialele cele mai vizate au fost „Vânătorii de mituri” sau „Meserii murdare”. Mai nou, pentru a fi în legătură cu publicul, postul TV şi-a deschis pagină pe Facebook, dar şi cont Twitter, unde intră în direct cu cei interesaţi. „De când avem pagina pe Facebook (Discovery Romania) şi contul Twitter, putem să menţinem o relaţie şi mai apropiată cu fanii noştri, să primim feedbackul şi sugestiile lor în timp real”, spune Ada Roseti.O poveste pentru 167 de milioane de spectatori

  • Discovery Channel însumează mai mult de 100 de canale TV la nivel mondial. Există 12 mărci ce pot fi urmărite de 167 de milioane de abonaţi din 108 ţări, cu programe disponibile în 24 de limbi. În România, Discovery se apropie de audienţa pe care şi-a propus-o când a deschis redacţia de la Bucureşti.
  • În urmă cu doi ani, proaspăt venită la conducerea Discovery România, Ada Roseti promitea că va difuza programe cu subiecte locale din domenii precum ştiinţă sau istorie, realizate în parteneriat cu case de producţie româneşti.
ADA ROSETI PROMITEVor fi trei premiere pe lună pe fiecare canalCe aţi putut realiza până a cum?Am reuşit să aduc la Discovery o abordare mai pronunţat locală, să aduc posturile şi brandul mai aproape de publicul din România. Împreună cu echipa cu care lucrez, am reuşit să concepem o grilă de programe pentru Discovery Channel, bazată pe preferinţele telespectatorilor români şi astfel am crescut semnificativ audienţa pe segmentul nostru de public-ţintă, bărbaţi ti neri, cu vârsta între 25-39 ani.La TIFF, anul trecut, am filmat un fan cu o cameră de mare viteză Phantom, folosită într-unul dintre programele noastre, „Time Warp”, şi după aceea am prezentat imaginile pe Discovery.Cât despre criză ?Cred că există câteva aspecte ale afacerii noastre care ne ajută să ne menţinem poziţia şi chiar ne asigură creşterea, inclusiv în asemenea momente dificile. Avem două surse de venit - distribuţia către operatorii de cablu şi vânzarea de publicitate - ceea ce face afacerea mai echilibrată şi mai sigură. Avem programe de foarte bună calitate şi un brand foarte puternic – două aspecte foarte importante, care pot să susţină o companie în momente dificile.Ca atare, în ciuda crizei financiare, noi am reuşit să lansăm în România anul trecut două canale - ID Investigation Discovery şi Discovery HD Showcase. De asemenea, am împrospătat imaginea pentru aproape toate canalele din portofoliul nostru şi am reuşit să creăm o identitate distinctă fiecăruia dintre ele.Proiecte pe agenda de lucru?Acum lucrăm la grila pentru primăvară. Am pregătit tipuri diferite de programe, care să atragă segmente de public diferite - de la programe despre supravieţuire sau serii turbo pe Discovery Chan nel, până la operaţiuni de salvare a animalelor şi programe despre specii sălbatice la Animal Planet, sau programe de divertisment şi lifestyle pe Discovery Travel&Living (...) în general, avem cam trei noi premiere în fiecare lună, pe fiecare canal.PROGRAMEPoveşti de la noiPoveştile din România şi-au găsit repede loc în grila de programe. „Poveşti adevărate” cu Anthony Head, „Tumoarea de 72 kilograme”, povestea Lucicăi Bunghez, episoade din seriale precum „În viteza a cincea”, „Tehnici esenţiale de supravieţuire” sau „Nebun după tehnologie” au fost filmate şi la noi. Bear Grylls, prezentatorul seriei „Tehnici esenţiale de supravieţuire”, a spus, după o excursie în Munţii Transilvaniei, că a fost unul dintre cele mai frumoase locuri unde a filmat vreodată. Un alt subiect de atracţie este „Time Warp”, care foloseşte camera de mare viteză Phantom, dezvoltată de o echipă românească după un patent autohton. „Sanctuarul urşilor”, de pe postul Animal Planet, a avut ca subiect urşii din adăpostul de la Zărneşti. Şi Autostrada Transilvania şi-a găsit loc în emisiunea “Nebun după tehnologie”.

ULTIMA ORA. Cu cine STA IN CELULA Radu Mazare!

Pagina 1 din 2


Tag-uri:



Stirile zilei

Alte articole din categoria: Media

Alte articole din categorie

capital.ro
libertatea.ro
rtv.net
fanatik.ro
wowbiz.ro
b1.ro
cancan.ro
playtech.ro
unica.ro
dcnews.ro
stiridiaspora.ro

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

CITEŞTE ŞI