Buyer.
Un astfel de job presupune sa lucrezi in domeniul achizitii/aprovizionare. Un buyer realizeaza si completeaza permanent baza de date cu furnizorii, mentine relatiile cu clientii, urmareste derularea contractelor semnate. Totodata, el trebuie sa se informeze asupra tendintelor pietei.
Pentru a putea ocupa un asemenea post, trebuie sa ai studii superioare finalizate (comerciale/economice reprezinta un avantaj), sa stii franceza si engleza, sa ai cunostinte de operare PC (Office) la nivel avansat. Este necesar sa ai experienta in domeniul de activitate al companiei, sa stii sa negociezi, sa poti lucra cu termene foarte stranse si sa fii disponibil pentru deplasari. „Un buyer entry level poate castiga intre 1.000 si 2.000 de euro, in functie de domeniul de activitate.
Pentru nivelul middle, pe langa salariu, se mai acorda, in cazul posturilor din vanzari, comisioane si bonusuri de performanta, asigurare de sanatate, telefon, masina, abonament la servicii medicale si pentru familie, traininguri”, spune Maria Suciu, PR al Neogen. In cazul posturilor de top management, pachetul salarial contine si bonus in functie de performanta, masina, telefon, asigurare de viata, abonament la servicii medicale, abonamente la sala de sport, vacante platite, credite preferentiale, acces la MBA platit de firma.