"Consumatorii apreciază în continuare televiziunea, care s-a adaptat bine la tehnologiile aferente Internetului. Raportul nostru arată că 95% dintre programele TV vizionate în 2012 vor fi urmărite în direct sau la maximum o zi de la difuzare", spune Ahmed Hassan, Managing Partner Deloitte Balcani.

Pe de altă parte, televiziunea se mută pe dispozitive manuale sofisticate, care pot fi uşor de manevrat în mişcare şi care înregistrează vânzări tot mai mari. Atfel, tot mai mulţi posesorii de telefoane smart sau tablete vor urmări cinci miliarde de ore de conţinut TV, în 2012.

În industria media, inovaţia şi tradiţia coexistă, în condiţiile în care o parte dintre canalele tradiţionale se menţin în topul preferinţelor consumatorilor, în timp ce noile tehnologii câştigă teren şi îşi majorează rata de penetrare.

Astfel, în contextul unui volum de vânzări estimate la 500 de milioane de unităţi de tablete şi telefoane smart până la sfârşitul anului, industria publicităţii îşi menţine interesul în această zonă, iar brandingul online este anticipat să crească cu 50%, la 20 de miliarde de dolari.