Cei care doresc să devină manageri sau pur şi simplu vor să înveţe mai mult despre cum să-şi înţeleagă clienţii au posibilitatea de a participa la două cursuri care fac parte din programul Certificatul Profesional în Management, dezvoltat în parteneriat cu The Open University Business School din Marea Britanie.
„Managementul Relaţiilor cu Clienţii” şi „Managementul Resurselor Umane” se adresează atât managerilor, cât şi celor care nu au o pregătire în acest domeniu. Participanţii care se înscriu până pe 5 iunie, beneficiază de un discount de 10%!
Clienţii unei organizaţii, indiferent de tipul acesteia, reprezintă unul dintre cei mai importanţi factori pentru reuşita afacerii, iar construirea unei bune relaţii cu aceştia poate fi cheia succesului, este de părere Rodica Radulescu, Director Business School CODECS.
“Cursul Managementul Relaţiilor cu Clienţii vă ajută să dobândiţi cunoştinţe şi aptitudini fundamentale în domeniul marketingului, să înţelegeţi propriul rol, contextul în care vi-l îndepliniţi şi natura propriilor intervenţii în relaţia cu clienţii interni şi externi ai organizaţiei în care lucraţi, dar şi cum puteţi creşte valoarea produselor sau a serviciilor oferite, astfel încât să vă sporiţi performanţa,” declară aceasta. Potrivit ei, cursul este recomandat celor care doresc să fie manageri, precum şi celor care, deşi ocupă această poziţie vor să-şi dezvolte volumul informaţional.
În cadrul cursului Managementul Relaţiilor cu clienţii, participanţii vor învăţa cum „Să-şi înţeleagă clienţii”, analizând comportamentul acestora, dar şi importanţa informaţiilor furnizate de marketing pentru a îmbunătăţi răspunsul organizaţiei faţă de necesităţile consumatorilor. Un alt modul important este „Satisfacerea exigenţelor clienţilor”, ce prezintă abordările şi instrumentele de marketing care trebuie folosite în lucrul cu clienţii: cerinţele lor, costurile suportate de aceştia, comoditatea livrării (în sensul facilitării accesului lor la produs), dar şi comunicarea cu ei. Cursanţii vor descoperi ce înseamnă „Valoarea oferită clienţilor” şi cum trebuie să procedeze organizaţia pentru a cerceta, dezvolta şi menţine pe piaţă produsele sau serviciile de care clienţii au nevoie. De asemenea, se va studia „Managementul calităţii”, modelele ce pot fi aplicate în organizaţie, dar şi influenţa activităţii unui manager asupra calităţii produselor sau serviciilor oferite clienţilor.
Structurat în patru volume, conţinutul cursului "Managementul Resurselor Umane" abordează „Comportamentul Organizaţional”, analizând factorii care influenţează motivarea, comunicarea şi conţinutul muncii, „Recrutarea şi Dezvoltarea Personalului”, intrarea într-o organizaţie, supervizarea şi sprijinul acordat de manageri pentru evaluarea performanţelor şi dezvoltarea personalului. De asemenea, sunt studiate „Formarea şi Dezvoltarea Echipei”, analizând avantajele, problemele şi tehnicile folosite în munca de echipă, şedinţele, situaţiile de conflict şi alte situaţii, precum şi „Puterea, Conducerea şi Schimbarea”, referindu-se la influenţa de care dispune un manager, stilurile de conducere şi rolul acestuia în gestionarea unei schimbări.
Pentru informaţii privind cele două cursuri, puteţi accesa www.codecs.ro