Cum a îngropat un CEO cea mai tare marcă de lenjerie intimă. Scandal cu droguri și minore
- Laurențiu Teodorescu
- 20 februarie 2020, 12:38
Brand-ul Victoria’s Secret, prăbușit din cauza vieții necontrolate a CEO-ului Leslie Wexner.
Presa din America vuiește de câteva zile despre scandalurile în care este implicată marca Victoria’s Secret, cea mai puternică de pe piața de lenjerie intimă. Cu manechine revoltate și un șef care s-a afișat în compania controversatului Leslie Wexner, Victoria’s Secret nu putea ajung decât aici.
Conform Wall Street Journal, cunoscutul brand Victoria’s Secret s-a vândut pentru 1,1 miliarde dolari. Noii proprietari sunt Sycamore Partners, un puternic fond de investiții. La negocieri, nu s-a mers mai departe decât după ce Leslie Wexner, fondatorul L Brands, care deținea Victoria’s Secret, a acceptat să demisioneze din funcția de CEO.
Sycamore Partners nu vrea să își asocieze numele cu scandalurile în care a fost implicat Leslie Wexner, drept pentru care i-a cerut să facă un pas în spate și să nu mai vorbească despre Victoria’s Secret! Totuși, compania sa, L Brands, a rămas acționar minoritar, cu 45%.
Prieten apropiat cu Jeffrey Epstein, controversatul miliardar mort în închisoare anul trecut, Leslie Wexner și-a găsit numele strecurat în dezvăluirile presei americane, care relata despre traficul cu minori, droguri și pedofilie, în care era implicat Epstein.
Din câte se pare, omul de afaceri și politicianul Leslie Wexner nu era străin de celebrele petreceri date de răposatul Jeff Epstein, acolo unde mai veneau și alte personalități, ca Prințul Andrew al Marii Britanii.