Cotidianul France Soir şi-a încetat apariţia în print încă din decembrie 2011, dar a încercat de atunci să treacă pe online. Această variantă nu a dus, însă, la redresarea situaţiei ziarului. 
Pentru preluarea acestui titlu exista o singură oferă, înaintată de grupul de presă "low-cost" Lafont: suma de 56.000 de euro şi păstrarea a şase angajaţi din 49, o propunere considerată "scandaloasă" şi respinsă în unanimitate, săptămâna trecută, de salariaţii şi conducerea France Soir, scrie Mediafax. Procesul de lichidare implică vânzarea pe bucăţi a ultimelor active ale France Soi, marca, numele domeniului şi fondul de arhive.
"Dincolo de situaţiile personale, această operă colectivă dispare. Acest forum este o oportunitate pentru ca France-Soir şi personalul său să trimită un mesaj de final pentru utilizatorii săi. Un ‘la revedere’ şi un ‘mulţumesc’", a scris echipa în mesajul adresat cititorilor. Membrii redacţiei au mai scris în ultimul editorial în care este explicată situaţia cotidianului şi "Titlul este mort. Trăiască France Soir".
Preluarea de către Aleksandr Pugacev
Într-un comunicat emis de sindicatele şi conducerea France Soir scrie că, "în şapte luni, Aleksandr Pugacev (fiul magnatului rus Serghei Pugacev, acţionarul France Soir) a ucis un titlu şi a concediat 150 de angajaţi. Tăcerea guvernului în privinţa acestui dosar este intolerabilă".
Pugacev viza un tiraj zilnic de 200.000 de exemplare, dar abia dacă reuşea să ajungă la nivelul de 80.000, înainte să scadă până la 20.000 – 25.000 de exemplare.La sfârşitul lui 2011 cotidianul înregistra pierderi de peste un milion de euro, situaţie care a dus la închiderea printului. Publicaţia, la mijlocul anilor ’50 avea un tiraj de un milion şi jumătate de copii, un record pentru acea vreme.