Creatoarea de modă a înregistrat vânzări de 500.000 EUR în 2010, cu o previziune de creştere de minim 30% pentru 2011, media de vânzare lunară pe magazinul online propriu fiind de peste 10.000 EUR pe luna.

MLH are, pe site-ul de socializare facebook, peste 15.000 fani activi, în vreme ce traficul pe site-ul propriu de vânzare, www.mlh-shop.com, se ridică la peste 30.000 de vizitatori lunar.

Promovarea şi vânzarea online a făcut ca MLH să devină o prezenţă puternică pe piaţa internaţională, astfel că o serie de nume precum: Vanity Fair, Jalouse, Marie Claire, In Style etc, au preluat în edţiile lor franceze şi italiene creaţiile Maria Lucia Hohan. Acest lucru se datorează în mare parte şi faptului că noua colecţie de primavara vară 2011/2012 include rochiţe de balerină, iar fenomenul Black Swan a căpătat o mare amploare, o coincidenţă fericită, având în vedere că această colecţie a fost concepută înca din vara lui 2010, cu mult înainte ca filmul să apară pe piaţă.