Compania Enel a lansat o platformă online prin care clienţii români îşi pot accesa factura de energie electrică, pot afla informaţii despre istoricul şi evoluţia datelor de consum, dar şi despre plăţile efectuate. În plus, aplicaţia permite inclusiv transmiterea indexului contorului, a anunţat compania.
Astfel, noua platformă online, MyEnel, oferă servicii precum: evidenţă facturi şi consum de energie electrică, istoric indexuri contor, evidenţă plăţi, compararea consumurilor de energie electrică, înregistrarea online a indexului contorului, calculator tarifar, contact online.
Prin facilitatea Contact online, clienţii pot obţine răspunsuri rapide la solicitări de informaţii, sugestii şi observaţii. "Folosind acest ghişeu virtual, clienţii pot primi informaţii personalizate în mod facil şi în minimum de timp, fără a mai fi nevoiţi să viziteze un centru Enel", a precizat compania.
Pentru utilizarea acestor facilităţi este necesară accesarea paginii de internet www.enel.ro şi crearea unui cont în secţiunea MyEnel folosind datele de pe factură - codul Eneltel şi codul de client, care se regăsesc în chenarul din dreapta sus al facturii.
Grupul italian Enel operează în România 93.000 km de reţea, având circa 2,6 milioane clienţi şi aproximativ 5.000 angajaţi. Enel operează în domeniul furnizării electricităţii, prin Enel Energie şi Enel Energie Muntenia, în timp ce Enel Distribuţie Banat, Enel Distribuţie Dobrogea şi Enel Distributie Muntenia sunt companiile care se ocupă de gestionarea şi modernizarea reţelei de energie electrică în aceste trei regiuni.