Cei doi mari producători, BMW şi Mercedes, şi-au revizuit estimările privind evoluţia vânzărilor pe piaţa chineză, avansând cifre optimiste.
Mercedes-Benz a anunţat că vizează o creştere a vânzărilor de autoturisme pe piaţa din China de 43%. Dieter Zetsche, CEO-ul Daimler a declarat că are în plan să vândă cel puţin 100.000 de autovehicule chinezilor. BMW şi-a impus să livreze 120.000 de autovehicule BMW, Mini şi Rolls-Royce. Astfel, ţinta de vâzări a sporit cu 20% faţă de estimările anterioare.
Cei doi producători de lux au introdus versiuni noi ale modelelor sedan Seria 5 şi E-Class, destinate special clienţilor chinezi, amatori de maşini scumpe conduse de şoferi profesionişti.
Daimler a prezentat şi o versiune îmbunătăţită a modelului de lux Maybach. Dieter Zetsche spune că Mercedes are toate şansele să depăşească BMW şi să urce pe locul doi în funcţie de vânzări, după Audi.