China, motorul creşterii afacerilor BMW şi Mercedes

China, motorul creşterii afacerilor BMW şi Mercedes

Cei doi mari producători, BMW şi Mercedes, şi-au revizuit estimările privind evoluţia vânzărilor pe piaţa chineză, avansând cifre optimiste.

Mercedes-Benz a anunţat că vizează o creştere a vânzărilor de autoturisme pe piaţa din China de 43%. Dieter Zetsche, CEO-ul Daimler a declarat că are în plan să vândă cel puţin 100.000 de autovehicule chinezilor.   BMW şi-a impus să livreze 120.000 de autovehicule BMW, Mini şi Rolls-Royce. Astfel, ţinta de vâzări a sporit cu 20% faţă de estimările anterioare.

Cei doi producători de lux au introdus versiuni noi ale modelelor sedan Seria 5 şi E-Class, destinate special clienţilor chinezi, amatori de maşini scumpe conduse de şoferi profesionişti.

Daimler a prezentat şi o versiune îmbunătăţită a modelului de lux Maybach. Dieter Zetsche spune că Mercedes are toate şansele să depăşească BMW şi să urce pe locul doi în funcţie de vânzări, după Audi.

Ne puteți urmări și pe Google News