Noua generaţie a supermodelului Porsche 911 a fost vedeta celei mai recente ediţii a Salonului auto de la Frankfurt. Cel puţin după numărul postărilor pe internet.
Are chiar mai mulţi ani decât Pamela Anderson, dar, la fel ca celebra starletă blondă, atrage încă atenţia multora.
Porsche 911 a fost cel mai mediatizat autoturism lansat la ediţia din această toamnă a Salonului de la Frankfurt, vesteşte "Automotive News".
Apariţia celei mai noi generaţii a supermodelului german - care, peste doi ani, va împlini o jumătate de secol - a generat cele mai multe articole, menţionări şi postări pe reţelele de socializare, potrivit monitorizării realizate de compania britanică Kantar Media Precis.
Autorul acestui raport susţine că a urmărit activitatea presei online, a bloggerilor, dar şi a celor care au comunicat prin intermediul reţelelor de socializare, în perioada 1-15 septembrie (cu două săptămâni înaintea evenimentului şi până la finalul celei de a doua zile dedicate reprezentanţilor mass-media).
Potrivit datelor colectate de Kantar Media Precis, Porsche 911 a fost cel mai pomenit model, urmat de Mercedes-Benz Clasa B şi de BMW i3.