Cea mai aglomerată zi din istoria Aeroportului Henri Coandă Bucureşti

Cea mai aglomerată zi din istoria Aeroportului Henri Coandă Bucureşti

Traficul se desfăşoară normal şi nu au avut loc niciun fel de incidente în cea mai aglomerată zi din istoria Aeroportului Internaţional Henri Coandă Bucureşti, potrivit unui comunicat al Companiei Naţionale Aeroporturi Bucureşti.

Astăzi, până la ora 18.30, au aterizat 52 de curse charter - 31 de la Bilbao şi 21 de la Madrid - care au transportat peste 11.600 de suporteri ai celor două echipe finaliste UEFA Europa League.

"Suporterii au fost preluaţi în cel mai scurt timp de autocarele agenţiilor de turism, cursele shuttle puse la dispoziţia lor de Primăria Generală a Municipiului Bucureşti, precum şi de liniile RATB 780 şi 783 sau de trenul Henri Coandă Express", spun reprezentanții aeroportului.

Traficul curselor regulate nu a fost afectat, toate acestea decolând şi aterizând conform programului de zbor. Pe curse regulate au sosit, de asemenea, cateva mii de suporteri.

Pe Aeroportul Internaţional Henri Coandă Bucureşti sunt îndeplinite toate condiţiile pentru desfăşurarea operaţiunilor aeriene, ca urmare a bunei cooperări a administraţiei aeroportuare cu Primăria Capitalei şi cu toate celelalte instituţii implicate în organizarea Finalei UEFA Europa League, se mai arată în comunicatul citat.

Câți suporteri trec prin aeroport

Prin Aeroportul Henri Coandă sunt estimaţi să treacă în total peste 25.000 suporteri, dintre care mai mult de 15.000 numai astăzi. Aceştia se adaugă celor câteva mii de suporteri sosiţi în zilele trecute pe Aeroportul Henri Coandă şi sutelor de suporteri sosiţi, odată cu echipele finaliste, pe Aeroportul Bucureşti Băneasa Aurel Vlaicu.

Pe de altă parte, referitor la unele informaţii citate de presa românească din cotidianul spaniol El Correo cu privire la o limitare de capacitate a Aeroportului Henri Coandă, respectiv modificare a orelor de operare de către aeroport, Compania precizează că la toate solicitările de alocare de slot (programare de operare) aeroportul a răspuns prompt, identificând şi alocând slot-uri, inclusiv suplimentare. În plus, niciun slot alocat nu a fost modificat de către aeroport. "Responsabilitatea pentru eventualele modificări de program sau întârzieri ale curselor charter aparţine în totalitate companiei aeriene transportatoare", se mai arată în comunicat.

Ne puteți urmări și pe Google News