Vă răspunde Mihai Titichi, şef serviciu juridic, Asociaţia pentru Protecţia Consumatorilor din România.
Sorina Domnescu, din Cluj-Napoca: Mi-am cumpărat un pat iar, în magazinul de unde l-am achiziţionat, scria deasupra lui că în preţ este inclusă şi salteaua. L-am plătit şi a rămas să-mi fie adus acasă de către cei de la magazin. L-am primit după o săptămână, dar fără saltea. Am fost la magazin să văd ce se întâmplă, mi s-a spus că întradevăr oferta există dar nu pentru acel produs. Nu trebuia să fie specificat acest lucru? Pot să-mi recuperez banii pe care i-am plătit pentru respectivul pat? Situaţia prezentată de dumneavoastră poate constitui o practică comercială incorectă. Ar trebui să vă adresaţi comisariatului local pentru protecţia consumatorilor, probând faptul că oferta a fost făcută pentru pat şi saltea. Vânzătorul poate fi sancţionat şi obligat să se conformeze ofertei.
Notă
În fiecare zi de miercuri veţi putea citi, în pagina specială de protecţie a consumatorului, poveşti ale românilor care au fost înşelaţi şi soluţii la problemele reclamate. Puteţi adresa întrebări şi reclama abuzuri la adresa consumator@evz.ro.