Ce au urmărit românii în seara de Revelion, prima fără Dan Negru în aproape un sfert de secol
- Iulia Moraru
- 1 ianuarie 2023, 13:24
Și în seara de Revelion românii au stat cu ochii pe televizor, chiar dacă a fost primul an fără prezența lui Dan Negru. Două posturi mari de televiziune au fost în top, iar milioane de români au sărbătorit alături de vedete.
Lupta pe audiența a fost strânsă între Pro TV și Antena 1, iar cifrele în intervalul de maximă audienţă 22.00-2.00, arată că aproximativ două milioane de români au stat cu ochii pe televizor, în special pe Antena 1 cu Revelionul cel neBun. Pro TV s-a situat aproape.
Bătălie strânsă între Antena 1 și Pro TV
Lupta pe audiențe a fost strânsă, iar de-a lungul serii atât Pro TV, cât și Antena 1 s-au situat pe primele poziții. Situația se schimba în cursul pauzelor publicitare, când românii mutau de pe un canal pe altul.
Însă, per total, Revelionul a fost adjudecat de postul de televiziune Antena 1, care a avut un avans mai mare față de principalul concurent, după miezul nopții.
Situația nu a stat așa anul trecut, când Protevelionul prezentat de Raluka și Pavel Bartoș a câștigat detașat, pe toate segmentele de public. Pe locul trei în audiențe s-a poziționat postul de televiziune România TV. Aproximativ 750.000 de persoane au urmărit postul.
Anul acesta a fost primul din aproape un sfert de secol în care Revelionul nu a fost prezentat de Dan Negru, așa cum erau obișnuiți milioane de români.
Câți români au stat cu ochii pe televizor în noaptea dintre ani
Intervalul 22.00 – 02.00 a fost considerat „Prime-Time-ul” nopţii de Revelion. Antena 1 a fost pe primul loc cu un total de aproximativ 1,97 milioane de telespectatori pe minut. Pro TV l-a urmat din spate, cu 1,8 milioane de români ce s-au uitat la show.
După România TV pe locul trei, topul naţional a fost completat de Revelionul de pe Antena Stars, de TVR 2 şi de Antena 3, care a prezentat Revelioanele din stradă. Diferența dintre Antena 1 și Pro TV a fost mică la orașe. S-au uitat la Revelionul Antena 1 aproape 900.000 de români, cu mai puţin de 30.000 peste Pro TV.
Pe segmentul de public comercial, a câștigat Antena 1 cu 460.000 de telespectatori din segmentul 21-54 de ani urban. Pe acest target, Pro TV a avut 407.000 de persoane, potrivit paginademedia.ro.