Ce au urmărit românii în seara de Revelion, prima fără Dan Negru în aproape un sfert de secol

Ce au urmărit românii în seara de Revelion, prima fără Dan Negru în aproape un sfert de secol Sursa foto: Arhiva EVZ

Și în seara de Revelion românii au stat cu ochii pe televizor, chiar dacă a fost primul an fără prezența lui Dan Negru. Două posturi mari de televiziune au fost în top, iar milioane de români au sărbătorit alături de vedete.

Lupta pe audiența a fost strânsă între Pro TV și Antena 1, iar cifrele în intervalul de maximă audienţă 22.00-2.00, arată că aproximativ două milioane de români au stat cu ochii pe televizor, în special pe Antena 1 cu Revelionul cel neBun. Pro TV s-a situat aproape.

Bătălie strânsă între Antena 1 și Pro TV

Lupta pe audiențe a fost strânsă, iar de-a lungul serii atât Pro TV, cât și Antena 1 s-au situat pe primele poziții. Situația se schimba în cursul pauzelor publicitare, când românii mutau de pe un canal pe altul.

Însă, per total, Revelionul a fost adjudecat de postul de televiziune Antena 1, care a avut un avans mai mare față de principalul concurent, după miezul nopții.

Ne puteți urmări și pe Google News

Situația nu a stat așa anul trecut, când Protevelionul prezentat de Raluka și Pavel Bartoș a câștigat detașat, pe toate segmentele de public. Pe locul trei în audiențe s-a poziționat postul de televiziune România TV. Aproximativ 750.000 de persoane au urmărit postul.

Anul acesta a fost primul din aproape un sfert de secol în care Revelionul nu a fost prezentat de Dan Negru, așa cum erau obișnuiți milioane de români.

Câți români au stat cu ochii pe televizor în noaptea dintre ani

Intervalul 22.00 – 02.00 a fost considerat „Prime-Time-ul” nopţii de Revelion. Antena 1 a fost pe primul loc cu un total de aproximativ 1,97 milioane de telespectatori pe minut. Pro TV l-a urmat din spate, cu 1,8 milioane de români ce s-au uitat la show.

După România TV pe locul trei, topul naţional a fost completat de Revelionul de pe Antena Stars, de TVR 2 şi de Antena 3, care a prezentat Revelioanele din stradă. Diferența dintre Antena 1 și Pro TV a fost mică la orașe. S-au uitat la Revelionul Antena 1 aproape 900.000 de români, cu mai puţin de 30.000 peste Pro TV.

Pe segmentul de public comercial, a câștigat Antena 1 cu 460.000 de telespectatori din segmentul 21-54 de ani urban. Pe acest target, Pro TV a avut 407.000 de persoane, potrivit paginademedia.ro.