CCIR, misiune economică într-o țară cu un potențial enorm de cooperare

CCIR, misiune economică într-o țară cu un potențial enorm de cooperare

Camera de Comerț și Industrie a României (CCIR) organizează, în perioada 10-17 noiembrie 2019, o misiune economică în Japonia, acțiune ce cuprinde întrevederi în Osaka și Tokio la nivelul Camerei de Comerț a Japoniei, la nivelul JETRO, organizația pentru comerț exterior din Japonia, precum și la nivelul Centrului de dezvoltare al afacerilor și Centrului de cooperare industrială Uniunea Europeană - Japonia.

Obiectivul acestei misiuni economice este facilitarea accesului pe piața din Japonia a companiilor românești și intensificarea comerțului, având în vedere și intrarea în vigoare a Acordului de Parteneriat Economic Uniunea Europeană – Japonia.

Principalele sectoare economice vizate de delegația CCIR pentru a fi promovate pe piața niponă sunt: energetic, transporturi speciale și infrastructură. Astfel, companiile care fac parte din misiune economice vor stabili contacte de business cu potențiali parteneri de afaceri din Japonia, care își desfășoară activitatea în acest domeniu.

 

Ne puteți urmări și pe Google News

Prima zi a Misiunii Economice a fost dedicată întâlnirilor cu Asociația Japan Romania Business, eveniment care a avut loc la sediul Ambasadei României în Japonia, precum și cu președintele Tokyo/Japan Chamber of Commerce, dl. Akio Mimura.

 

„În mod evident, România are nevoie să stabilească noi contacte de business cu Japonia, această țară fiind a treia economie din lume cu un Produs Intern Brut de 4.872 miliarde de dolari. Totodată, Japonia este membră a statelor G20, iar unul dintre obiectivele principale ale Camerei de Comerț și Industrie a României este de a dezvolta relațiile comerciale și cu alte state în afară de cele care aparțin Uniunii Europene. Nu trebuie să uităm și faptul că acordul comercial dintre Japonia și Uniunea Europeană va intra efectiv în vigoare în primăvara anului viitor, ceea ce va însemna o piață de 127 de milioane de consumatori, atât cât reprezintă piața niponă astăzi. Mediul de afaceri din România trebuie să fie pregătit pentru a putea profita de toate oportunitățile care vor apărea”, a declarat președintele CCIR, dl. Mihai Daraban.