Totodată, alte 20% dintre companii au alocat sume cuprinse între 10.000-50.000 euro, iar 60% au investit sub 10.000 euro în programele speciale pentru angajaţi, arată datele unui studiu citat de Agerpres

La studiu au participat 45 de companii medii, mari şi foarte mari din România. Jumătate dintre organizaţiile participante la studiu au peste 500 de angajaţi, 20% au între 101-499 de angajaţi, iar 30% dintre companiile respondente au mai puţin de 100 de angajaţi. 

În 2015, principalele servicii oferite de companii angajaţilor au inclus: evenimente şi workshop-uri de dezvoltare personală, programe de coaching, servicii de nutriţie şi masaj şi terapii alternative. 

Printre companiile participante la studiu se numără: Engie, Raiffaisen Bank, GDF Suez, Cetelem IFN, Genpact România, Henkel România, Life Care, Smithfield România, Synevo, Policolor, TotalSoft, ZENTIVA, Orange Romania, TELUS International Europe, Servier, Casa de Insolvenţă Transilvania, Ernst and Young România, Solver Training, SoftExpert Mobility, Bittnet Systems, Studio Moderna, Medical Devices & Diagnostics.