Sodexo, jucător important pe piața tichetelor de masă, extinde rețeaua de comercianți la care pot fi utilizate cardurile de masă Gusto Pass și anunță primele parteneriate cu unități alimentare de tip HORECA. O parte dintre restaurantele, braseriile, pizzeriile și  locurile de luat masa la care consumatorii pot utiliza noile tichete în format electronic emise de Sodexo sunt: Pizza Hut, Pizza Hut Delivery (comenzi online și delivery) KFC, Paul, City Grill, Caru’ cu Bere, Hanul Berarilor, Pescăruș,  Salad Box și Oro Toro by Osho.

„Am extins parteneriatele cu primele rețele de restaurante în care pot fi folosite cardurile de masă Gusto Pass, oferind astfel nu doar cea mai mare rețea de comercianți si locuri de luat prânzul, dar și cea mai variată”, declară Jean Istasse, CEO Sodexo România.

Rețeaua noilor carduri de masă Gusto Pass a ajuns în prezent la peste 3.000 de unități de alimentație publică și locuri de luat masa, acoperind peste 85% din teritoriul țării. În prezent, rețeaua de comercianți care acceptă tichetele de masă pe hârtie Gusto Pass include peste 66.500 de unități de retail.

Tichetele de masă electronice sunt carduri dedicate exclusiv alocației individuale de hrană a angajaților și pot fi utilizate numai în acele unități de alimentație publică echipate să accepte carduri și care au contracte încheiate cu unitățile emitente. Cardurile Sodexo Gusto Pass sunt emise sub licența MasterCard, încorporează tehnologia chip&pin și sunt contactless.

Sodexo estimează că aproximativ 8% dintre tichetele emise în primul an de la introducere vor fi în format card, ajungând ca, în primii trei ani, volumul de tichete pe card să reprezinte 30% din total. La nivel mondial, grupul Sodexo emite 65%-70% din volumele sale pe carduri.

Te-ar putea interesa și: